וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ארבע שנים: איריס בק פורשת מתפקידה

4.4.2012 / 12:30

מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון ביקשה לסיים את תפקידה, זאת בהמשך להסכם עם יו"ר הקבוצה אילן שילוח. בימים הקרובים יחל תהליך לאיתור מנכ"ל חדש

מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון, איריס בק, ביקשה לסיים את תפקידה – כך מודיעה הבוקר (רביעי) הקבוצה. בתחילת השנה הוסכם בין בק לבין קבוצת מקאן אריקסון העולמית ויו"ר השלוחה הישראלית אילן שילוח, כי הראשונה תרצה לפרוש בתום ארבע שנים בתפקיד. בימים הקרובים יחל תהליך לאיתור מנכ"ל חדש.

העזיבה של בק מצטרפת לתהליך במסגרתו בחודש שעבר מכר אילן שילוח את אחזקותיו בחברה, שעמדו על 18%, למקאן אריקסון העולמית. במסגרת עסקת מכירת המניות הוחלט כי הוא ימשיך לעמוד בראש המשרד עוד 5 שנים לפחות. כיום אין לשילוח אחזקות במשרד הפרסום – אליו הגיע עוד בשנת 1995 כאשר פעל תחת השם "קשר בראל". שלוש שנים לאחר מכן מכרו כל בעלי המניות את אחזקותיה למקאן העולמית, ושילוח נותר בעל השליטה הישראלי היחיד והוא האריך את הסכם השותפות שלו בשנת 2009.

כזכור, בק נכנסה לתפקיד בינואר 2009 והחליפה את אילן שילוח, ששימש כמנכ"ל בפועל לאחר פיטורי המנכ"לים הקודמים, שירה מרגלית ואורן פרנק. מאז נכנס שילוח לתפקיד יו"ר פעיל של הקבוצה והוא צפוי להישאר בו בחמש השנים הקרובות. בטרם הגיעה בק למקאן אריקסון היא שימשה סמנכ"לית השיווק והתוכן בפרטנר במשך 5 שנים.

לפי נתוני מקאן אריקסון, בתקופת כהונתה של בק צמחה הקבוצה ב-14% וגייסה 13 תקציבים חדשים בהיקף של 30 מיליון דולר. החברה שמרה על כל לקוחותיה, למעט סלקום. בדובר בחברת הפרסום הגדולה ביותר בשוק הישראלי בעשור האחרון בהיקף פעילות של כ-220 מליון דולר.

בשנים האחרונות זכה מקאן אריקסון פעמיים בתואר "משרד השנה" בקקטוס הזהב ופעם בתואר משרד השנה בתחרות האפי, בנוסף לפרסים בתחרויות בינלאומיות. המשרד גם נבחר על-ידי עובדי ענף הפרסום למשרד הנחשק ביותר לעבוד בו.

אילן שילוח מסר: "בנוסף לצמיחה שרשמה מקאן אריקסון, איריס גם השלימה בהצלחה בניית צוות ניהולי חדש והעבירה באופן חלק את המושכות בינו לבין שכבת הניהול היוצאת, תוך שהיא בונה תשתית חזקה ומקצועית לטובת המשכיות הקבוצה".

איריס בק: "בחודשים הקרובים אמשיך ללוות את לקוחות הקבוצה וכן מהלכים פנים ארגוניים, לצד תהליך חפיפה של המנכ"ל הבא. על אף שאת דברי הפרידה אומר בהמשך, זו הזדמנות לציין שאני משלימה במקאן אריקסון תקופה מאתגרת ומרתקת בה אני מאוד גאה. אני אשאיר מאחורי את קבוצת הפרסום המובילה והמתוחכמת ביותר בישראל שנשענת על צוות מצוין של עובדים ומנהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully