וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדרי חרדים" בצרות? ynet רכש אחזקות ב"כיכר השבת"

5.4.2012 / 15:59

הרכישה התבצעה לאחר משא ומתן המתנהל מזה מספר חודשים בין מנכ"ל ynet, אבי בן טל, לבין מוטי לביא מבעלי האתר החרדי

על רקע פרשת הסחיטה שנחשפה לפני מספר ימים באתר החרדי "בחדרי חרדים", קבוצת ynet הודיעה היום כי רכשה אחזקות אצל המתחרה הגדול שלו בקהילה החרדית - אתר האינטרנט "כיכר השבת". האתר, בבעלות איש התקשורת מוטי לביא, מגיש תוכנית הבוקר בתחנה הרדיו החרדית קול ברמה, הוקם בשנת 2009 וע"פ גוגל טרנדס מבקרים בו למעלה מ – 30 אלף יוניקים מדי יום.

אתר כיכר השבת, הוא אתר האינטרנט הראשון במגזר החרדי, שהוקם כאתר חדשות מקצועי ולא כפורום, לאחר מחקר מעמיק אודות הרגלי צריכת המדיה במגזר החרדי.

האתר מעסיק כיום צוות נרחב של עורכים וכתבים, ולצידם כותבי מאמרים, בהם בכירי העיתונות החרדית והוגי הדעות בה.

לצד תכני אקטואליה וחדשות מגזריות, מציע האתר גם שלל תכנים בנושאי כלכלה, משפחה, בריאות, פנאי, תוכן גולשים ותכנים תורניים הנכתבים על ידי רבנים ודמויות מפתח.
במסגרת העסקה סוכם כי האתר ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית וכמובן שישמור על צביונו.

מכיכר השבת נמסר: "אנו שמחים לחבור לכלי התקשורת הגדול, המוביל והמשפיע ביותר במדינה. אין ספק, כי שילוב של ynet עם אתר 'כיכר השבת' הוא שילוב מנצח, שיוביל כבר בתקופה הקרובה את 'כיכר השבת' לשיאים חדשים בכל תחום".
סמנכ"ל השיווק של "כיכר השבת" ארן משה מסר בתגובה: "אני גאה לראות כי העבודה הקשה שהושקעה בשנים האחרונות הובילה למהלך המבורך הזה ביחד עם גוף התקשורות הגדול בישראל היום, אנו יוצאים לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully