וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נוסף ל"הומלנד": תקבל את פרס פיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה

8.4.2012 / 9:47

לסדרה, המבוססת על "חטופים" הישראלית שיצרו "קשת" וגידי רף, יוענק הפרס שניתן מדי שנה על ידי בית הספר לעיתונאות ותקשורת המונים של אוניברסיטת ג'ורג'יה

הישג נוסף בארה"ב לסדרה "הומלנד", המבוססת על "חטופים" הישראלית שיצרו "קשת" וגידי רף: לקראת סוף מאי יוענק לה פרס פיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה. הפרס מוענק מדי שנה על ידי בית הספר לעיתונאות ותקשורת המונים של אוניברסיטת ג'ורג'יה כהוקרה על הישגים בתחומי השידור העיתונאי, הדוקומנטרי, חינוך, בידור ותכניות ילדים.

בתחילת השנה זכתה "הומלנד" בפרס גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר. בנוסף, יוצר הסדרה גידי רף וצוות הכתיבה של הסדרה הווארד גורדון ואלכס גנזה (יוצרי הסדרה "24") זכו בפרס התסריט לסדרת הדרמה החדשה הטובה ביותר בטקס איגוד התסריטאים, הזכייה הראשונה לרשת הכבלים Showtime בקטגוריה זו. כמו כן זכו עורכי "הומלנד", ג'ורדן גולדמן ודיוויד לת'אם, בפרס היוקרתי של איגוד העורכים האמריקאי (American Cinema Editors) על עריכת פרק הפיילוט.

קשת" יחד עם גידי רף – יוצר, תסריטאי ובימאי הסדרה מכרו את "חטופים" לאולפני FOX בתחילת השנה. במקביל לכתיבת העונה השנייה בארץ, היה רף שותף לכתיבת הגרסה האמריקאית יחד עם הווארד גורדון ואלכס גנזה יוצרי הסדרה "24". אבי ניר מנכ"ל קשת ורן תלם סמנכ"ל תכניות הם גם המפיקים האחראיים (executive producers) של העונה הראשונה לצד רף, גנזה וגורדון.

"הומלנד", עוסקת בסיפורו של שבוי מלחמה השב מעירק, אך נחשד על ידי סוכנת CIA עיקשת כמי שמשתף פעולה עם אל-קעידה. את הסדרה מובילה דיינס, כמו גם דמיאן לואיס המגלם את השבוי השב למולדתו. הסדרה זכתה לנתוני רייטינג מרשימים והוזמנה לעונה שנייה לאחר ששודרו מספר פרקים בודדים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully