וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: מסורת זו מסורת

8.4.2012 / 10:56

כצפוי, גמר ”האח הגדול” מוביל את טבלת המשדרים הנצפים ביותר, ומעניק ל”קשת” שש נציגויות בטבלה השבועית. ערוץ 10 במקום החמישי עם משחק היורוליג; בערב החג: צניחה חופשית

משדר הגמר של "האח הגדול" והתכנית הלפני-אחרונה של הריאליטי מבית "קשת" מובילים את טבלת המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף. "קשת" מחזיקה בשש נציגויות בטבלה השבועית, ל"רשת" ולערוץ 10 נציגות אחת, וחברת החדשות עם שתי נציגויות.

כזכור, גמר "האח הגדול" הניב השבוע ל"קשת" רייטינג של 40.2%, ואחריו התכנית הקודמת באותו שבוע שרשמה רייטינג של 36.7%. מדובר בנתונים נמוכים מהממוצע שהשיגו משדרי הגמר של העונה הקודמת, אולם העונה הרביעית השיגה ממוצע גבוה יותר (41.5%) מכל העונות שקדמו לה, ולאורך כל העונה הובילה את הטבלה השבועית.

המקום השלישי בטבלה היה שייך בשבוע שעבר ל"ארץ נהדרת" שנעדרה השבוע מהמסך, ובמקומה מתייצבת בטבלה המהדורה המרכזית של חדשות 2 עם נתון של 22.1%.

במקום הרביעי התכנית "דיבור ישיר" של "קשת" עם רייטינג של 21.4%, ואת חמשת המשדרים הנצפים של השבוע החולף סוגר משחק הכדורסל של פנתינאייקוס היוונית נגד מכבי ת"א ששודר בערוץ 10 ורשם 21%. בשבוע שעבר רשם המשחק 19.8% והגיע למקום העשירי ברשימת המשדרים הנצפים.

במקום השישי "עובדה" שחווה ירידה דרמטית ברייטינג משבוע שעבר. השבוע היא רושמת 20.8%, כאשר התכנית הקודמת רשמה נתון של 29.2% ולקחה את המקום החמישי. במקום השביעי שידור חוזר של "מה זה השטויות האלה" עם 19.1%.

במקום השמיני בטבלה השבועית חדשות השבת עם 17.8%, ולאחריה "איזה יום" של קשת עם 17.1%. במקום העשירי ברשימת המשדרים הנצפים נציגות ראשונה ל"רשת", עם שידור חוזר של התכנית "כלה וחמות" שהשיגה נתון של 16.8%.

ערב החג: צניחה חופשית

בגזרת הסופ"ש: השעשועון "אחד נגד מאה" של זכיינית ערוץ 2 רשת הוא המשדר הנצפה ביותר אמש (שבת). בשבוע שעבר היה זה גמר העונה הראשונה של The Voice שהשיג נתון של 33.2%, ואתמול עם תום שידורי הריאליטי והיום שלאחר ערב חג הפסח - צנחו נתוני הצפייה בהתאם. התכנית "מי שואל אותך" ששודרה אחר-כך רשמה עבור רשת נתון של 15.2%.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 רשמה אמש נתון רייטינג של 17.4%. ממול בערוץ 10 "המגזין" עם אושרת קוטלר רשם נתון של 7.9%. הריאליטי "לה לה לנד" אמש עם 2.9%.

בהמשך הערב שודרה בערוץ 2 התכנית "קומדי-בר", שהשיגה נתון רייטינג של 11.7%. סרט תיעודי על הצייר עובדיה אלקרא רשם נתון של 6.4%. "הכנרים" בערוץ 10 עם נתון של 2.9%.

"בא לחדש לכם" מושיק גלמין בשידור חוזר רשמה אתמול 5.2% ו"תוף מרים" רשמה נתון של 3.4%. גם בערוץ 10 הציבו שידור חוזר – "TLV עושים את תל אביב" שרשמה נתון של 1.1%. התכנית של אהרוני אמש עם נתון של 3.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully