וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום בתביעה נגד מעריב: "שמתם תמונתי תחת שם מרגל"

8.4.2012 / 11:31

עו"ד מבאר-שבע טוען כי בעיתון מפרסמים את תמונתו בכל ידיעה על עודה תראבין, הבדואי שהואשם בריגול לטובת ישראל ונגזרו עליו 15 שנות מאסר במצרים

איום בתביעת דיבה כנגד "מעריב": עורך-דין מבאר-שבע טוען כי בעיתון מפרסמים בשוגג את תמונתו בכל פעם שמתפרסמת ידיעה על עודה תראבין, הבדואי שהואשם בריגול לטובת ישראל ונגזרו עליו 15 שנות מאסר במצרים.

עו"ד מחמוד אלצאנע, המשתייך לעדה הבדואית, פנה ל"מעריב" לאחר שתמונתו פורסמה בעיתון ותחתיה הכיתוב "עודה תראבין". אותה הטעות נעשתה גם במקומון "מעריב" באזור הנגב וכן באתר האינטרנט NRG. לטענת אלצאנע, הוא פנה לאנשי מערכת העיתון והעמיד אותם על טעותם כבר בפעם הראשונה בה פרסמו את תמונתו – אולם לאחרונה שוב פורסמה כתבה על עודה תראבין ושוב הוא נוכח לדעת כי תמונתו שלו מוצמת לשמו של המואשם בריגול. כעת הוא דורש מהעיתון פיצוי על-סך מאה אלף ש"ח על הנזק התדמיתי שנגרם לו, לטענתו, בעקבות הפרסומים.

באמצעות עו"ד מוטי יוסף פנה אלצאנע לעורך "מעריב", ניר חפץ, וביקש ממנו להורות למערכת העיתון שלא לפרסם את התמונה השגויה שוב. "לאור מעשיכם דלעיל, ומאחר ומרשי פנה אליכם לתיקון טעות זו בעבר, טעות עליה הבליג, אבקשך להורות למערכת עליה את אמון לחדול לאלתר מלפרסם את תמונת מרשי בהקשר של מר תראבין", נכתב בפנייה. "שלא למותר לציין כי, פרסום תמונתו פגע בשמו הטוב, העמידו ללעג ולקלס בעיני הבריות, בין היתר, עמיתיו עורכי הדין וקהל לקוחותיו", הוסיף.

"בפעם הראשונה שהם פרסמו תמונה שגויה הוא פנה אליהם, הם התנצלו והבטיחו שזה לא יקרה שוב", אמר לוואלה! ברנז'ה עו"ד מוטי יוסף המייצג את אלצאנע. "אבל הם שוב ושוב חוזרים על אותה טעות שמביישת אותו כל פעם מחדש. הם שמים את התמונה שלו וכותבים שהוא הורשע בריגול – זו פגיעה ממשית בשמו הטוב".

עודה תראבין, אזרח ישראלי בדואי, נעצר לפני 12 שנים כאשר הסתנן לסיני בדרכו לביקור משפחתי. הוא הורשע בניסיון ריגול לטובת ישראל ואיסוף חומר מודיעיני ונידון ל-15 שנות מאסר. בעקבות העסקה לשחרורו של אילן גרפל, האזרח הישראלי-אמריקאי, החלו גם מגעים לשחרורו של תראבין והמשא-ומתן בעניינו חודש.

תגובת "מעריב" טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully