וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מ"רדיו ללא הפסקה": הסירו את התוכנית "מדברים קבלה"

9.4.2012 / 16:53

הדרישה עלתה כחלק מתביעה שהוגשה נגד ראשי המרכז לקבלה על ידי תלמידה לשעבר שטוענת כי המרכז נישל ממנה את רכושה."אתם כערוץ תקשורת נותנים להם במה", לשון התביעה

דרישה מ"רדיו ללא הפסקה" 103FM להסיר מלוח השידורים את התכנית "מדברים קבלה" אותה מגישים גילי תמיר ואבנר מדר, ראש המרכז לקבלה בישראל. הדרישה עלתה כחלק מתביעה על סך שמונה מיליון שקלים שהוגשה נגד ראשי המרכז לקבלה על ידי תלמידה לשעבר שטוענת כי המרכז נישל ממנה את רכושה בשיטות פעולה הדומות לכאלה של כתות.

בתביעה, אשר הוגשה על-ידי עו"ד חיים כהן, צוין כי המרכז ואנשיו זוכים לתפוצה רחבה בכלי התקשורת, "שם הם מטיפים למאזינים, בצורה ברורה וללא כל בושה על 'נתינה' ומזמינים מאזינים להגיע למרכזים שלהם ולאחר מכן הם משתלטים על רכושם או גוזלים מהם כספים רבים". הכוונה בכתב התביעה הייתה לתכנית ב"רדיו ללא הפסקה". עוד צוין בתביעה כי "הם זוכים לסקירה תקשורתית נרחבת ואוהדת בשל הצטרפות של ידוענים כדוגמת הזמרת מדונה ובדרך זו הם מפתים את הציבור".

לצד הליך העיקולים של נכסי המרכז אותו דורשים התובעים מבית המשפט, הם דורשים גם את הסרת התכנית המשודרת ב"רדיו ללא הפסקה". "אתם כערוץ תקשורת נותנים להם במה ומסייעים להם במישרין או בעקיפין, לגייס אנשים נוספים שעלולים ליפול לקרבן לפעולות כאלו", נכתב בדרישה מהרדיו, שהועברה לנציגה המשפטית של התחנה. "כערוץ תקשורת יש לכם אחריות לתוכן הפרסומים היוצא מהערוץ שבניהולכם ומרשיי רואים בכם אחראים לכך", כתב עו"ד כהן ודרש את הסרת התכנית מהאוויר.

ל"רדיו ללא הפסקה", מנגד, אין בשלב זה שום כוונה להסיר את התכנית מלוח השידורים. "מובן כי עצם הגשת כתב התביעה לא יכול להיות עילה מספקת להסרת התכנית משידור בתחנה", ענתה היועצת המשפטית של רדיו ללא הפסקה, עו"ד דורית בלר דה-בר. יחד עם זאת, ציינה דה-בר כי "אם בית המשפט יפסוק לרעת המרכז לקבלה או אם יוגש נגד אנשיו כתב אישום – התחנה תשקול שוב את המשך שידור התכנית", ולדבריה ביקשה מהתובעים לעדכן את הרדיו בדבר החלטות רלוונטיות של המשטרה, בית המשפט או התביעה.

מ"רדיו ללא הפסקה" נמסר בתגובה כי "התחנה עומדת מאחורי תשובתה לעו"ד כהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully