וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תקדים את עלייתה לשידור של "שרלוק"

10.4.2012 / 14:42

ב-HOT מנסים להרוויח מנפילת הרייטינג בערוצים המסחריים: יקדימו את עלייתה לשידור של העונה השנייה של הסדרה הבריטית "שרלוק" אשר נרכשה על ידם לשידור בשבוע שעבר ב-VOD

מאבק בין HOT ל-yes על צופי החג: בחברת הכבלים החליטו להאיץ את עלייתה לשידור של העונה השנייה של הסדרה הבריטית "שרלוק" אשר נרכשה על ידם לשידור בשבוע שעבר ועלתה ל-VOD בתחילת השבוע הנוכחי, ולעלות את העונה השנייה לצפייה כבר היום. הסיבה לכך, לפי גורמים בחברה, היא תגובות מבקרי הטלוויזיה לשלושת הפרקים של העונה הראשונה.

גם בחברת הלוויין yes רכשו את הסדרה, ששודרה ברשת BBC הבריטית, והעלו אותה ל-VOD שלהם במהלך החג. בלוויין טרם הודיעו על מועד שידורה של העונה השנייה.

תקופת החגים ידועה כחלשה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ונחשבת למוצלחת עבור מערכי ה-VOD המציעים חלק נרחב מהתוכן שלהם לצפייה חופשית ללקוחותיהם. בחברת HOT הקדימו בכך את המתחרים ומציעים את העונה השנייה כאמור כבר היום, ובחודש הבא תשודר הסדרה בערוץ HOT3.

"שרלוק", בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ', עוסקת בעלילותיו של שרלוק הולמס בלונדון של המאה ה-21. בפרק הבכורה העולמית של העונה הראשונה צפו 7.5 מיליון איש ובבכורת העונה השנייה צפו יותר מ-8.7 מיליון איש. לאחרונה נודע כי "שרלוק" תמשיך לעונה שלישית שתעלה בשנה הבאה. 2013. במאי האחרון זכתה הסדרה בשני פרסי "BAFTA", לסדרת הדרמה הטובה ביותר ושחקן המשנה הטוב ביותר, כמו כן הייתה מועמדת לפרס ה"אמי".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • הולמס
  • vod

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully