וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד לחצי התורן: "ישראל היום" כיסה את אשדוד בדגלים, ונאלץ להתקפל

11.4.2012 / 16:25

הדגלים הפרסומיים, חלק ממתן חסות של העיתון על אירועי המימונה ויום העצמאות בעיר, הוסרו תוך מספר שעות בעקבות פרסום באתר מקומי שעורר תרעומת וסערה ברשת

דגלים פרסומיים של העיתון "ישראל היום" אשר נתלו ברחבי העיר אשדוד כחלק ממתן חסות של העיתון על אירועי המימונה ויום העצמאות בעיר, הוסרו תוך מספר שעות בעקבות פרסום באתר המקומון "אשדוד נט" שהביא דברי תרעומת על המהלך, מלווים בתמונות דגלי העיתון.

הבוקר פרסם עורך המקומון, אייל בן שמחון, כי תושבי העיר אשדוד כועסים על כך שלקראת יום העצמאות נתלו על עמודים בעיר, במקום דגלי ישראל – דגלים אדומים עם הלוגו של "ישראל היום". בירור שערך המקומון עם העירייה העלה כי מקור הדגלים הוא שיתוף פעולה מסחרי בין העירייה לבין העיתון במסגרתו נותן העיתון חסות לאירועי המימונה ויום העצמאות, וכי הם יהיו תלויים בעיר עד לאחר החג.

הידיעה זכתה לתהודה רבה בעיר וצברה שיתופים בפייסבוק תחת הכותרת "ישראל היום משתלט על העיר אשדוד". בעקבות הפרסומים, החליט ראש עיריית אשדוד להפר את ההסכם עם העיתון ולהורות על הסרה של כל הדגלים באופן מיידי.

"בהתחלה אמרו לנו בעירייה בתגובה שהדגלים יישארו עד לאחר החג, אבל נכון לשעה זו כבר אין ל'ישראל היום' אפילו דגל אחד בעיר", אומר אייל בן שמחון, עורך המקומון. "ברגע שהעלנו את הידיעה בהבלטה הגיע גל תגובות חריף לעירייה, ולכן החליט ראש העיר להורות על הסרה מיידית של כל הדגלים של העיתון".

תגובת "ישראל היום" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully