וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: משחקים ש.ח. מט

12.4.2012 / 10:06

אין חדש תחת החג: השידורים החוזרים בפריים טיים של הערוצים המסחריים ממשיכים לייצר נתוני צפייה נמוכים. מרוויחה מהמצב: yes, שמדווחות על עלייה של 25% בהיקף הזמנות ה-VOD

לוח שידורי החג, המבוסס על שידורים חוזרים וסרטי קולנוע ודוקומנטרי, ממשיך - ונתוני הרייטינג הנמוכים בהתאם. אמש (רביעי) במרכז השידורים של ערוץ 10 שידור חוזר של "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי, השיגה נתון דו ספרתי של 10.2%. ממול בערוץ 2 שידור חוזר של הסדרה הדוקומנטרית "הסיפור", עם נתון של 13.2%.

יצויין כי לעומת מגמת הצניחה של הפריים טיים של ערוץ 2 במהלך החג, דווקא ערוץ 10 שומר על יציבות יחסית. בנוסף, מדובר בנתון דו ספרתי נאה עבור שידור חוזר של "פנים אמיתיות", שמסתמנת כעוגן עבור בית הוורד, ושכזכור, בשבוע שעבר אף הניבה לערוץ ערב בו הביסה את ערוץ 2.

אחרי "הסיפור" שידרה רשת את סרט הקולנוע "סיפור גדול" בבימוים של שרון מימון וארז תדמור, והוא רשם נתון של 11.8%. בערוץ 10 הציבו שידור חוזר של "החברים של נאור" שרשם נתון של 6.4%.

המשדר הנצפה ביותר אמש הוא מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 שרשמה נתון של 20.3%, בערוץ 10 רשמה המהדורה 9.9%. ברצועת שידורי הלילה של הערוץ רשמו "היום שהיה" 6.6%, "לילה כלכלי" 6.5% ו"צינור לילה" אמש עם 4.9%.

לצד הנתונים הנמוכים בברודקאסט, חברת הלוויין מדווחת על עלייה של 25% בהזמנות בימי החג של תכני וידאו לפי דרישה, ה-VOD. ב-yes מדווחים כי בשל הביקוש נפתחו קטגוריות צפייה ייחודיות של הפקות מקור ותכניות ילדים. על פי yes התכנית המוזמנת ביותר היא "ספרטקוס: הנקמה", אחריה פרקי "משחקי הכס", ובמקום השלישי סדרת הילדים "אליפים". גם בשנה שעברה הובילה ספרטקוס את טבלת ההזמנות, אולם אחריה התמקמה "אימפריית הפשע", ובמקום השלישי הייתה את סדרת הילדים "קופיקו".

ב-HOT בחרו שלא למסור נתונים על היקף ההזמנות והתכנים המובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully