וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ליוצרים: ערוץ 8 החדש יקח על עצמו את כל מחויבויות הערוץ הנוכחי

15.4.2012 / 11:49

סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, מבטיח כי החלפת הבעלות על הערוץ לא תביא לביטול הפקות הנמצאות בהליך ההפקה, כך במכתב מיוחד שהוציא ושתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה

סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, מבטיח ליוצרים כי החלפת הבעלות על ערוץ 8 לא תביא לביטול של הפקות שנמצאות באמצע הליך ההפקה שלהן וכי על הבעלים החדש, חיים סלוצקי, יהיה לקבל על עצמו את כל המחויבויות הנוכחיות של הערוץ כלפי היוצרים. כך במכתב מיוחד שהוציא מוקדי, ושתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה.

בשבועות האחרונים מנהלת HOT משא ומתן עם המפיק חיים סלוצקי לקראת סיום החוזה שלה עם קבוצת RGE באשר להפקת ערוץ 8. קבוצת RGE, בבעלות אביב גלעדי, משפחת רקנאטי ואיש העסקים לן בלווטניק, מפיקה עבור HOT את ערוץ 8 מזה כ-20 שנה, כמו כן היא מפיקה את גם ערוצי הספורט וערוץ הילדים. ב-HOT מעוניינים להביא לצמצום בעלויות ההפקה של הערוץ ועל כן יעבירו אותו להפקתו של סלוצקי, המפיק עבורם את ערוץ הבידור הישראלי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

בפגישה שנערכה ושתוכנה פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה בשבוע שעבר העלו היוצרים בפני מוקדי וסלוצקי את חששותיהם כי העסקה תביא לפגיעה בערוץ ובהיקף ההשקעות ביצירה המקומית. "אנו מעריכים ומוקירים את דאגתכם לקיומו של ערוץ דוקומנטרי איכותי ומשמעותי ומבינים את החשש מפני שינוי", כתב להם מוקדי.

"אנו שותפים מלאים לשאיפתכם ליצירת ערוץ דוקומנטרי איכותי ומשמעותי ככל הניתן. דומה כי אין צורך להכביר מילים על כך ש HOT הוכיחה במעשים, ולא רק במילים, את החשיבות שהיא רואה בהפקות מקור בכלל, ובהפקות דוקומנטריות איכותיות, עצמאיות ומשמעותיות בפרט. מחויבות זו תמצא ביטויה גם בעתיד, תהא אשר תהא הבעלות בערוץ".

בהתייחסו להפקות שנמצאות באמצע התהליך הבטיח מוקדי כי הפקתן וכי אין חשש שהדבר יפגע ביוצרים. "באשר להפקות דוקומנטריות אשר נמצאות כבר באמצע תהליך יצירה, אנו נפעל לכך כי כל החלפת בעלות בערוץ תכלול מחויבות של הערוץ החדש לקחת על עצמו את כל מחויבויות הערוץ הנוכחי, דבר שיחייב שיתוף פעולה עם הנהלת ערוץ 8", כתב מוקדי והוסיף: "הדבר יעניק וודאות לכל העוסקים בהפקות בימים אלה וימנע מצב בו הפקה דוקומנטרית תיקטע באיבה".

בפורום היוצרים הדוקומנטריים סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully