וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: עיתונאי הטלוויזיה נחשבים כאמינים ביותר

16.4.2012 / 11:14

24% ענו כי עיתונאי הטלוויזיה הם האמינים ביותר, בעוד שהעיתונים היומיים נחשבים לאמינים לפי 15%; יותר מרבע מצרכני התקשורת בישראל מתעדכנים בחדשות באמצעות האינטרנט

עיתונאי הטלוויזיה נתפסים כעיתונאים האמינים ביותר בדיווחי החדשות שלהם, יותר מאלה העובדים ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונים – כך עולה מנתוני סקר שערך מכון הסקרים "מאגר מוחות" לקרת כנס "2012DIGIT " לעיתונות דיגיטלית שייערך במרכז הבינתחומי בהרצליה בחודש הבא, בשיתוף וואלה! ברנז'ה.

24% ענו כי עיתונאי הטלוויזיה הם האמינים ביותר, עיתונאי העיתונים היומיים נחשבים לאמינים ביותר לפי 15%, כתבי רדיו אחריהם עם 9%, ורק 3% חושבים שעיתונאי האינטרנט הם האמינים ביותר. יותר מרבע מהעונים (26%) מאמינים כי כל העיתונאים הפועלים בפלטפורמות אמינים באותה המידה. 15% נוספים ענו כי איש מהעיתונאים בכלי התקשורת השונים אינו אמין בעיניהם. רוב העונים (31%) ציינו כי כל אמצעי התקשורת אמינים באותה מידה.

יותר מרבע מצרכני התקשורת בישראל מתעדכנים בחדשות באמצעות אתרי האינטרנט, כך לפי נתוני הסקר. 28% מהישראלים קוראים חדשות באתרי האינטרנט, 25% ענו כי הם מאזינים למהדורות החדשות של הרדיו על בסיס יום-יומי ונתון דומה (24%) צופים בחדשות בטלוויזיה. רק 14% מדווחים כי הם נעזרים בעיתונים המודפסים על מנת להתעדכן בחדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully