וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמן בניסוח כותרת, קריין חדשות מדויק"

12.4.2012 / 12:53

בבניין גלי צה"ל התקיים אחר הצהריים טקס בו נקרא דסק חדשות על שמו של עדי טלמור, שהלך לעולמו לפני תשעה חודשים. ירון דקל: "עדי היה עיתונאי, ובעיקר הוא היה איש חדשות"

בבניין גלי צה"ל התקיים אחר הצהריים (שני) טקס בו נקרא דסק חדשות על שמו של עיתונאי התחנה, עדי טלמור, שהלך לעולמו לפני תשעה חודשים.

טלמור, בן 58 במותו, בחר לסיים את חייו בעזרת חברת דיגניטאס, המסייעת לחולים חשוכי מרפא לסיים את חייהם ללא סבל וייסורים לאחר שגילה כי לקה במחלת הסרטן. גופתו נשרפה ואפרו ניטמן בשוויץ, שם הלך לעולמו. טלמור היה אחד העורכים והמגישים המזוהים עם התחנה, אליה הצטרף בגיל 27 ובה שימש כעורך ומגיש חדשות. כמו כן הגיש מבזקי חדשות בתכנית "ערב חדש".

"עדי היה עיתונאי, ובעיקר הוא היה איש חדשות. אלפי הידיעות שניסח, כתב, שיכתב וערך במשך השנים הפכו במידה רבה ל"קולו של מבזק גל"צ" ובעיקר, אמר בטקס ירון דקל, מפקד גלי צה"ל. "אמן בניסוח כותרת, קריין חדשות מדויק, שדר שיתעקש תמיד להביא למאזיניו את הידיעה או הסיפור בדרך שתהיה הנהירה והברורה ביותר".

"מאות כתבים ועורכים ומפיקים עברו תחת ידיו"

"אני יודע שבעצמי למדתי ממנו לא מעט", הוסיף. "רבים מאיתנו למדו, בעיקר כי מאות כתבים ועורכים ומפיקים עברו תחת ידיו במהלך השנים. כתבים באו והלכו, ועדי תמיד היה שם. עד שנדם".

טלמור השאיר אחריו מכתבים לעובדי התחנה ובהם הוראות מפורטות כיצד להודיע כי נפטר וכיצד לערוך את הטקס לזכרו. במכתב שהותיר למנהלת גלגלצ דלית עופר ביקש טלמור להשמיע בתחנה שירים שאהב: "אשאיר לגלגלצ רשימת שירים שאהבתי בימי חיי, להשמיע בשבת שאחרי מותי בצהרי 'סוף שבוע רגוע'", כתב. בתחנה הצבאית פעלו לפי צוואתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully