וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 6 שנים: אסף מצנע פורש ממאקו

18.4.2012 / 11:40

מצנע פורש מתפקידו כעורך אתר הזכיינית "קשת" וטרם נודע מי יחליפו. יובל נתן: ”למצנע יש מניות יסוד במאקו והוא שותף מרכזי להרפתקאה הזו”

אסף מצנע, עורך אתר מאקו פורש מתפקידו לאחר שש שנים ב"קשת".

מצנע, הצטרף ב-2006 לזרוע הדיגיטלית של "קשת" כדי להוציא לפועל את המהלך המרכזי של החברה בתחום הניו מדיה – הקמת פורטל תוכן, לימים מאקו. האתר המתמחה בתחומי החדשות, בידור, וידיאו ולייפסטייל הושק באוקטובר 2008 והחליף את אתר "קשת", שהגיע למקום השלישי ברשימת האתרים הישראלים המובילים. אחד ההישגים הבולטים של מצנע היה הקמת מחלקת הסושיאל באתר.

לפני הגעתו לקשת בשנת 2006 היה מצנע שותף להקמת מערכת החדשות באתר NRG של מעריב, עורך בחדשות 10, עורך תוכניות טלוויזיה ועיתונאי. במקביל לעבודתו בקשת היה מצנע מרצה בחוגים לתקשורת באוניברסיטת תל אביב ובמרכז הבינתחומי בהרצליה.

יובל נתן, מנכ"ל מאקו מסר: "לאסף מצנע יש מניות יסוד בפעילויות mako. הוא היה שותף מרכזי להרפתקה המדהימה הזאת, החל משלבי החלום ועד הפעילות הענפה, רבת הזרועות, של היום. מצנע היה חבר לדרך במהלך תקופות קשות ותקופות מעולות, דרך אתגרים רבים ומגוונים, ואחרי תקופה כה ארוכה ביחד אני יכול לומר שהיה לי הכבוד לעבוד עם איש מקצוע מהשורה הראשונה, בעל שיקול דעת וסטנדרטים עיתונאיים, ובעיקר בן אדם איכותי, ערכי וחכם. אני מאחל לו הצלחה בתחנה הבאה, ורוצה להאמין שעוד נעבוד ביחד בעתיד".

אסף מצנע מסר: "אחרי שש שנים, אני מרגיש שאני ומאקו בשלים ומוכנים לצאת לדרך חדשה. בזכות האנשים היצירתיים שעובדים במאקו וב'קשת', הצלחנו להגיע לשיאים, שמעטים בכלל העזו לדמיין. אני משוכנע שאנשים אלו יידעו להוביל את מאקו לשיאים רבים נוספים".

"בנימה אישית, אני משאיר מאחורי צוות תוכן מקצועי ומוכשר שכל עורך יהיה גאה להוביל. הפרידה מחברים אלו, הקשר האישי, מסירותם וסקרנותם הם החלק הקשה בהחלטה על סיום התפקיד, אמר, והוסיף כי "אני רוצה להודות לקשת, ובמיוחד ליובל נתן, על שש שנים מאתגרות, מטורפות, פורצות דרך ויצירתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully