וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב גלבוע: "ל'הארץ' מעטפת חדשות חיצונית צהובה ומסריחה"

20.4.2012 / 22:45

בטור שפרסם כתב עיתונאי ערוץ 10 כי "עצם פרסום פרשת המין הקבוצתי הוא פורנוגרפיה והבחירה להציב אותה ככותרת ראשית מעידה על כך ש'הארץ' הפך לעיתון צהוב"

עיתונאי ערוץ 10, ניב גלבוע, תוקף בחריפות את "הארץ" על אופן סיקורו את פרשת המין הקבוצתי בחוף בורגשוב בת"א שחשף העיתון ביום שלישי. בטור דעה שפרסם באתר נענע10 טען גלבוע כי עצם פרסום הפרשה הוא פורנוגרפיה והבחירה להציב אותה בעמוד הראשי מעידה על כך ש"'הארץ' הפך לעיתון צהוב", לדבריו.

"בעיתון האינטלקטואלי החליטו לתת 5,000 מילה בעמוד שלוש פלוס הפניה בשער – לפורנו, פורנו הכי זול שיש. בניו-יורק טיימס לא תקראו דברים כאלה ... תמונות וטקסט פורנוגרפי", כתב גלבוע. "אצלי, בערוץ 10, אני מבטיח לכם, אישה חרמנית ושישה נערים שעושים סקס בחוף הים, לא הייתה פותחת מהדורה. זה היה נכנס למהדורה, אבל ממש לא ככותרת ראשית".

"עיתון הארץ כנראה מחפש את דרכו וזה מובן, אבל החיפוש שלו הגיע לדרך ללא מוצא", כתב גלבוע והוסיף: "חבל שעיתון שיודע לספק מוסף סוף שבוע חכם, גלריה מדהימה כל יום, ועוד מדורים נפלאים, נותן לכולנו מעטפת חדשות חיצונית צהובה ומסריחה".

ב"הארץ" בחרו שלא להתייחס לדברים, אולם גורם בעיתון הדגיש בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי על אף שהסיפור אכן הופיע בעמוד השער של העיתון – הכותרת הראשית של אותו גיליון עסקה ביחסי אובמה ונתניהו והתמונות שהופיעו לצד הידיעה היו תמונות של חוף הים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully