וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: הסופר קלאסיקו עם 16.5% צפייה

22.4.2012 / 9:37

המשחק ששודר בערוץ הספורט בין ברסה לריאל מדריד הניב תוצאה פנומנלית לערוץ הנישה; ממול, בערוץ 2 - ש.ח. של "אחד נגד מאה" השיג 20.3%; בראש הטבלה השבועית: האח הגדול חוזר

נצחונה של ריאל מדריד על ברצלונה במשחק הקלאסיקו הניב אמש (שבת) לערוץ ספורט5 רייטינג גבוה במיוחד של 14.7% צפייה. אם מוסיפים את שידורי ערוצי ספורט 5+LIVE, ספורט 5+ וערוץ ספורטHD המשחק אף הגיע לנתון של 16.5% צפייה. ובהקשר זה, משדר בנושא אלימות אחר כך באותו ערוץ הגיע ל-8%.

בזכייניות הציבו מול המשחק שידורים חוזרים: בערוץ 2 שידרה "רשת" שידור חוזר של "אחד נגד מאה" שרשם 20.3%, ובערוץ 10 שידור חוזר של "ישראל מבשלת" שרשם 4.8%.

"המגזין" בערוץ 10 רשם אמש 9.1%, ממול בערוץ 2 רשמה חדשות השבת נתון של 22.9%. "מי שואל אותך" בהמשך הערב רשמה ברשת נתון של 10.9%, רצועת הרשות השנייה בערוץ 10 רשמה 3.2%. "סודות מתוקים" עם קרין גורן רשמה אתמול נתון של 6.1%, לקט של "ערב טוב עם גיא פינס" עם נתון של 3.8%.

בטבלה השבועית: האח הגדול חוזר; אלון גל לא מוותר

ארבע נציגויות מכניסה כל אחת מזכייניות ערוץ 2, "קשת" ו"רשת" לטבלה השבועית, כאשר המשדר הנצפה ביותר הוא "האח הגדול – חוזרים הביתה" שרשם עבור "קשת" נתון של 31.3%. ספיישל גזענות ב"הסיפור" בהובלת אלון גל ששידרה רשת התמקם במקום השני עם נתון של 27.5%.

במקום השלישי בטבלה ניצבת התכנית "עובדה" עם כתבתו של רוני קובן על בני משפחת מעוז ונתון נאה של 26.6%, וגם במקום הרביעי תכנית של הזכיינית - "מי לא רוצה להיות מיליונר" של עידו רוזנבלום עם נתון של 25.7%. את רשימת חמשת המשדרים הנצפים של שבוע שעבר סוגר טקס יום השואה ששודר ביום של "רשת" ורשם נתון צפייה של 24%.

מהדורת החדשות המרכזית השבוע במקום השישי עם נתון שיא של 23.9%. במקומות השביעי והשמיני נמצאים הדיון באולפן ששידרה "רשת" אחרי תכניתו של אלון גל, ומהדורת חדשות השבת אמש. שניהם השיגו נתון רייטינג של 23%.

במקום התשיעי "אחד נגד מאה" של "רשת" עם נתון של 19.8%, ואת טבלת עשרת המשדרים הנצפים של השבוע סוגרת "קשת" עם השקת התכנית "אלוף העברית" בהנחיית דלה מזור, שרשמה נתון של 19.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully