וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין לעבודה אישר: הפיטורים ברשות השידור יידחו לאחר כניסת הרפורמה לתוקף

22.4.2012 / 12:06

ההבנות בין אגודת העיתונאים לרשות השידור קיבלו הבוקר את חותם בית המשפט. עוד נקבע כי יפתח הליך הערכות עובדים לעיתונאים בעלי הוותק של עד 3 שנים בשיתוף האגודה בירושלים

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים אישר הבוקר (ראשון) את ההבנות בין אגודת העיתונאים לבין הנהלת רשות השידור בנוגע לפיטורי עיתונאים בעלי חוזים אישיים. במסגרת ההבנות, אליהן הגיעו יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן ומנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, תמשוך האגודה את עתירתה לאחר צאת הרפורמה ברשות השידור לדרך.

בחודש שעבר הורה בית הדין להנהלת הרשות למשוך את כל הזימונים לשימועים שנשלחו לבעלי חוזים אישיים, בהם לטאלנטים מובילים בחטיבת החדשות – זאת בעקבות עתירה שהגישה אגודת העיתונאים בירושלים, המייצגת את עובדי רשות השידור.

כעת נקבע כי הליך הפיטורים לעיתונאים בעלי החוזים האישיים יתבצע רק לאחר כניסת הרפורמה לתוקף במהלך הקיץ. כן נקבע כי יפתח הליך הערכות עובדים לעיתונאים בעלי הוותק של עד 3 שנים בשיתוף האגודה בירושלים. אם תרצה הרשות לסיים את עבודתם של עובדים מקבוצה זו ההליך יתבצע בתיאום עם האגודה ולאחר שמיעת השגותיה.

כזכור, מלבד שימועים לפני פיטורים קיבלו עשרות עובדים אחרים זימונים לשימועים לקראת הארכת חוזה במסגרתו הם צפויים לספוג קיצוץ בשכרם. על מקבלי הזימונים לשימועים נמנים גם עיתונאים בכירים וגם טאלנטים ומגישים אחרים בערוץ הראשון ובקול ישראל כגון ינון מגל, מירב מילר, יעקב אחימאיר, עודד גרנות, קרן נויבך, יגאל רביד, שרון וכסלר, אריה גולן, גילי שם טוב ואמיר בר-שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully