וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים פחדו, והפרומו של "רשת" ירד מהאוויר

22.4.2012 / 16:45

תלונות של הורים באשר לפרומו ל"רוקדים עם כוכבים" הביאו להורדתו מהאוויר, כך טוענים ברשות השנייה. גורם בזכיינית: "זה היה מהלך מתוכנן מראש. הפרומו היה משתנה בכל מקרה"

מדוע שינתה זכיינית ערוץ 2 "רשת" את הפרומו לתכנית "רוקדים עם כוכבים"? ברשות השנייה טוענים שהסיבה לכך היא תלונות שהגיעו מצד הורים לילדים שפחדו מסצנת ה"חטיפה" של כוכב הילדים יובל המבולבל, אולם ב"רשת" אומרים כי מדובר בצעד מתוכנן מראש של עליית חלק ב' של הפרומו לתכנית.

לקראת שידור העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" העלתה "רשת" פרומו בו נראים כוכבי התכנית כשהם "נחטפים" ממקום עבודתם. בין המשתתפים נראה גם כוכב הילדים יובל המבולבל. "אל נציבות פניות הציבור ברשות השנייה הגיעו באחרונה תלונות רבות של הורים לילדים קטנים שסיפרו כי ילדיהם נבהלו מהקדימון המשודר במשך כל שעות היום ובעיקר מ"חטיפה" של אליל הקטנטנים יובל המבולבל שנחטף ונגרר באלימות בשעה שערך הצגה לילדים", מסרו ברשות השנייה, ונציב תלונות הציבור דוד רגב פנה לזכיינית וביקש ממנה לבחון את שינוי הפרומו.

את פניית הרשות השנייה קיבל המשנה למנכ"ל "רשת" שאול מגנזי. לפי הרשות, מגנזי נענה לבקשתם והחליט לקצר את הקדימון "לפנים משורת הדין זאת למרות שלא הייתה כל מניעה משפטית לשדרו, כך לפי הרשות השנייה, שם שיבח נציב פניות הציבור החלטת הזכיינית.

אולם גורם בזכיינית אומר לוואלה! ברנז'ה כי לא התלונות היו הסיבה לשינוי הפרומו. "זה היה מהלך מתוכנן מראש, והפרומו היה משתנה בכל מקרה", אומר הגורם. "השלב הראשון של הפרומו, בו נראה בין היתר גם יובל המבולבל – אמור היה להסתיים ביום רביעי, ערב יום השואה. בצאת יום השואה – יום חמישי, תוכננו תחילת שידורי חלק ב' של הפרומו".

תגובת "רשת" לדברים טרם התקבלה. נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, מסר בהודעת הרשות כי "נציבות פניות הציבור פועלת ותמשיך לפעול להגנה על ציבור הצופים בכלל והצעירים בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully