וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ תחרים את "שרים בכיכר": לפיד אישיות פוליטית

23.4.2012 / 11:32

ירון דקל החליט כי טקס יום הזיכרון שיתקיים בכיכר רבין לא ישודר בתחנה הצבאית כל עוד מנחה אותו יאיר לפיד שהצטרף לפוליטיקה. לפיד: בואו לא נערב פוליטיקה עם יום הזיכרון

מפקד גלי צה"ל ירון דקל החליט כי טקס יום הזיכרון "שרים בכיכר" שיתקיים מחר בערב בכיכר רבין בתל-אביב - לא יועבר בשידור ישיר בתחנה הצבאית, כל עוד מנחה אותו יאיר לפיד שהקים החודש באופן רשמי את מפלגתו החדשה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גלי צה"ל היו הראשונים לדווח על כך שלמרות כניסתו לפוליטיקה, גם השנה צפוי לפיד להנחות את הטקס.

בשבוע שעבר פנה ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" לראש עיריית תל-אביב רון חולדאי ודרש ממנו לבטל את הנחיית הטקס על ידי לפיד. "לא יעלה על הדעת לתת לראש מפלגה להנחות, לא ייתכן שאיש פוליטי יוביל את הערב", אמרו בארגון, ותקפו את לפיד על מה שכינו "ניסיון להגיע לבימת התקשורת מחדש בדלת האחורית, על גבו של אירוע זיכרון לחללי צה"ל וחללי הטרור".

לפיד הגיב לדברים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "כמו בכל שנה אני עומד להקריא בטקס, שאני ממייסדיו, שירים של עמיחי, סומק ואלתרמן. וכמו בכל שנה במקום שכר, העירייה מעבירה בשמי תרומה לילדים אוטיסטים. בואו לא נערב פוליטיקה עם יום הזיכרון".

"שרים בכיכר" נחשב לאירוע פופולרי שעשרות אלפי אנשים מגיעים אליו מדי ערב יום הזיכרון. באירוע משתתפים הזמרים הבכירים בישראל, המבצעים גרסאות כיסוי לשירי יום זיכרון קלאסיים ולשירים חדשים. האירוע יועבר בשידור חי בערוץ 10, ברדיו חיפה וברדיו תל אביב. במקום "שרים בכיכר", בגלי צה"ל יעבירו מחר את הטקס הממלכתי המרכזי מירושלים, שם יהיו נוכחים שר הבטחון, הרמטכ"ל ויו"ר הכנסת.

גם רשות השידור לא תעביר את "שרים בכיכר" בשידור ישיר, וברשת ג' ישדרו ביום שלמחרת הטקס את השירים מתוכו בלבד – ללא קטעי הקישור בהקראת לפיד. גורם ברשת ג' הדגיש בפני וואלה! ברנז'ה כי אין להחלטה קשר לעניין הנחייתו של לפיד את הטקס, וכי מדובר בשנה השלישית ברצף שזה משדרים אותו במתכונת זו.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "כמו בשנה שעברה, גם השנה נעביר בגלי צה"ל את הטקס הממלכתי מירושלים בהשתתפות יו"ר הכנסת, שר הביטחון והרמטכ"ל. זאת בנוסף לעובדה כי את הטקס בת"א ינחה איש פוליטי".

"שירים בכיכר" יועבר בשידור חי בוואלה! מחר (שלישי), ערב יום הזיכרון, החל מהשעה 20:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully