וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: קשת דוחה את שידור "יום האם"

24.4.2012 / 13:11

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הקומדיה המבוססת על הטור של דניאלה לונדון דקל תידחה שוב. גורם בתעשייה: "עדיין לא יצאנו מתקופת המשבר בטלוויזיה, והשקות של תכניות חזקות נדחות"

זכיינית ערוץ 2 "קשת" דוחה שוב את מועד עלייתה לשידור של סדרת המקור "יום האם", קומדיה המבוססת על הטור הקבוע "אחת משלנו" של דניאלה לונדון דקל שהתפרסם במגזין "לאישה", כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

הפרמיירה של "יום האם" בעלת 13 הפרקים אמורה הייתה להתקיים בשבוע הבא והתכנית הייתה מתוכננת לעלות לשידור בערוץ 2 במהלך החודש הקרוב בשעות פריים-טיים שני.

חברות "דנה הפקות" ו"שפיגל הפקות", שהפיקו במשותף את התכנית עבור "קשת" הזמינה את המשתתפים לאירוע השקה שתוכנן לעוד שבועיים, אך עם הודעת הזכיינית על דחיית מועד השידור במספר חודשים – נאלצו להודיע בחברה למשתתפים כי הפרמיירה מבוטלת. בסדרה, העוסקת באופן הומוריסטי בחייהן של שתי חברות, משתתפים קרן מור, אורלי זילברשץ ודרור קרן בתפקידים הראשיים ובתפקידי אורח מופיעים בין היתר לונדון דקל ומוטי קירשנבאום.

"עדיין לא יצאנו מתקופת המשבר בטלוויזיה, והשקות של תכניות חזקות עדיין נדחות", אומר גורם בתעשייה. "הסדרה של לונדון-דקל נחשבת לטובה מאד, וכנראה שב'קשת' מאמינים שהזמן כעת הוא לא אידיאלי להשקה שלה. זה זהה לסיבה ש"עבודה ערבית" נדחתה כל כך הרבה".

"יום האם" היא הסדרה הראשונה מאת לונדון-דקל, בתו של העיתונאי ירון לונדון, המפרסמת טורים שבועיים בעיתונות שנים רבות ונחשבת למאיירת מוערכת. ב"קשת" טרם הודיעו באופן רשמי על מועד העלייה של הסדרה לשידור, אולם גורם המעורה בפרטים סיפר כי זו הפעם השנייה בה מועד השידור נדחה.

מ"קשת" נמסר בתגובה: "אנו נרגשים מעלייתה הצפויה של הסדרה "יום האם" ונודיע על מועד ההשקה בקרוב".

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully