וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: מתכוננים למסע

29.4.2012 / 10:11

משדרים מקדימים לשתי תוכניות הריאליטי שיעלו "רשת" וערוץ 10 השבוע, זכו במוצאי שבת לנתוני צפייה נמוכים. בראש הטבלה השבועית: השקת "מאסטר שף - ילדים" של "קשת" עם 31.4%

את שידורי מוצאי שבת הקדישו זכייני הטלוויזיה למשדרים המקדימים לתכניות הריאליטי שיושקו השבוע. זכיינית ערוץ 2 רשת שידרה אתמול תכנית מקדימה ל"רוקדים עם כוכבים" וזו רשמה אמש (שבת) רייטינג של 20.6%. בערוץ 10 הציבו ממול שידור חוזר של "הישרדות – ההכנות למסע", וזו רשמה נתון של 6.4%.

לפני התכניות המקדימות שודרו בערוץ 2 השעשועון "אחד נגד מאה" שרשם רייטינג של 23.2%. מולו בערוץ 10 שודר משחק חצי גמר פיינל פור של הליגה האדריאטית בו התמודדה מכבי ת"א נגד בודצ′נוסט, והמשחק הניב לערוץ נתון של 7.6%.

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 היא המשדר הנצפה ביותר אמש, עם נתון של 23.6%. מהדורת ערוץ 10 רשמה אתמול 8.8%. שידור חוזר של "ללא עקבות" אמש בערוץ 2 רשם נתון של 8.7%.

בראש הטבלה השבועית: השקת "מאסטר שף ילדים"

משדרי טקסי יום הזיכרון ששודרו בשבוע שעבר הביאו לכך שארבע מתוך עשרת המשדרים הנצפים של השבוע החולף הם של חברת החדשות של ערוץ 2. ארבע נציגויות בטבלה גם לזכיינית "קשת", ושתי נציגויות ל"רשת".

המשדר הנצפה ביותר בשבוע שעבר היא תכנית ההשקה של "מאסטר שף ילדים", הנמצאת במקום הראשון עם רייטינג של 31.4%. משדר אודישנים נוסף של התכנית מתמקם גם במקום השלישי עם נתון של 29.9% לתכנית בה הוצגה הנבחרת. במקום השני בטבלה טקס יום הזיכרון המרכזי ששודר בערוץ 2, והוא רשם נתון של 30%. במקום הרביעי בטבלה מהדורת חדשות 2 עם נתון של 26%.

נציגות ראשונה ל"רשת" סוגרת את רשימת חמשת המשדרים המובילים של השבוע עם "יוזמת יצפאן", שרשמה רייטינג של 23.7%, נתון דומה לחדשות השבת שאחריה בטבלה במקום השביעי – 23.6%.

נציגות שלישית ל"קשת" במקום השמיני עם סרטו של עמרי אסנהיים עבור "עובדה" ששודר בערב יום הזיכרון ורשם נתון רייטינג של 23.5%. אחרי בטבלה ובמקום השמיני "אחד נגד מאה" של רשת אתמול עם נתון של 23.2%.

טקס הדלקת המשואות ששודר בערוץ 2 רשם בחברת החדשות נתון של 22.6%, ואת רשימת עשרת המשדרים הנצפים של השבוע החולף סוגרת "עבודה ערבית" של "קשת" עם הפרק הלפני-אחרון שרשם נתון של 21.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully