וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם "האגדה האורבנית": סיון כהן זומנה לשימוע לפני פיטורים

1.5.2012 / 14:32

כזכור, כתבת חדשות 10 סיון כהן הושעתה אתמול בשל פרסום כתבה על חטיפה בדיסניוורלד, שהתבררה כלא נכונה. את השימוע יקיים מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן

הכתבה שלא הייתה: כתבת ערוץ 10 סיון כהן זומנה לשימוע לפני פיטורים, זאת בעקבות כתבתה משלשום שעסקה בניסיון חטיפה של ילדה ישראלית בדיסניוורלד – שהתבררה כאגדה אורבנית. לכהן יתקיים שימוע מחר (רביעי) בראשות מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן. גורם בערוץ 10 אמר לוואלה! ברנז'ה כי ההחלטה על פיטוריה של כהן התקבלה כבר עם היוודע דבר הפרסום השגוי, וכי מדובר בהליך פורמלי.

ההחלטה המהירה בעניינה של כהן התקבלה כבר אתמול, כאשר הושעתה מחברת החדשות עד לתום הבירור בנושא, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

אמש במהדורה המרכזית הקריאה תמר איש-שלום הבהרה מטעם חברת החדשות בעקבות הפרסום השגוי של כהן. "אתמול פרסמנו ידיעה על זוג הורים שלדבריהם נעשה ניסיון לחטוף את ילדתם בת התשע בפארק דיסניוורלד שבאורלנדו. לאחר בדיקה שקיימנו התברר כי הדוברים הטעו את חדשות 10, וכי הידיעה אינה נכונה. צריך לדעת גם לתקן?, הבהירה החברה.

שלשום דיווחה כהן על מקרה שהתרחש, לכאורה, לפני שבועיים, ובמרכזו ניסיון חטיפה של ילדה בת 9 בפארק דיסניוורלד בפלורידה. לפי הדיווח, זוג הורים ישראלים הבחינו בעת ביקור בפארק כי בתם נעלמה – ולאחר התערבות אנשי הבטחון של המקום הצליחו לאתר אותה בחדר השירותים תחת השפעת סמים כשראשה מגולח למחצה ולגופה בגדים שאינם שייכים לה. כהן דיווחה בשידור כי המידע נמסר לה על-ידי הוריה של הילדה.

מיד לאחר הפרסום עלו טענות כי מדובר בסיפור מפוברק, ואף באגדה אורבנית הנפוצה באינטרנט מזה יותר מעשור. כהן טענה בתגובה לפרסומים כי בידיה הקלטה של האב ושל עדותו בפניה, אולם ככל הידוע הקלטה כזו לא הוצגה על ידה נכון לשעה זו. בערוץ 10 מסרו אמש כי הכתבת הוטעתה על ידי מקור, אולם מנגד עלו טענות לפיהן כהן לא יצרה קשר עם הגורמים עמם טענה ששוחחה לקראת הכתבה – זאת בניגוד למידע שמסרה לעורכיה בערוץ.

בערוץ 10 אישרו כי כהן זומנה לשימוע לפני פיטורים.

בעקבות אייטם ה"אגדה האורבנית": סיון כהן הושעתה מערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully