וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי אברמוביץ זכתה בפרס "בני ברית" לסיקור התפוצות

2.5.2012 / 14:19

כתבת חדשות השבת של ערוץ 2 זכתה בפרס לעיתונאות ומצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2012, כך הודיע ארגון הגג של הליגה נגד השמצה

כתבת חדשות השבת של ערוץ 2 לי אברמוביץ זכתה בפרס "בני ברית" לעיתונאות ומצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2012, כך הודיע הבוקר (רביעי) המרכז העולמי של "בני ברית" בירושלים, ארגון הגג של הליגה נגד השמצה.

חבר השופטים החליט להעניק את הפרס לאברמוביץ עבור הכתבה "יהדות אמריקה תורמת כליות מן החי, לחולים ישראלים" ששודרה במהדורת חדשות השבת של ערוץ 2 ביולי 2011. "הכתבה המרגשת חושפת את התופעה הלא מוכרת של יהודים אמריקאיים אורתודוכסים התורמים כליות מן החי לחולים ישראלים, את המניעים שלהם ואת מערכת התמיכה שלהם", אמרו השופטים.

אברמוביץ הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 בשנת 2006 והיא שימשה בחברה בתפקידים שונים בהם כתחקירנית וכרכזת מערכת ולקחה חלק בפרויקטים שונים של חברת החדשות. מזה כשנתיים היא משמשת ככתבת מגזין של ממהדורת חדשות השבת של הערוץ.

לצד אברמוביץ יוענק אות הכתב הזר לעיתונאית דיאה חדיד, כתבת סוכנות הידיעות AP על כתבתה בנושא הקהילה היהודית בלוב, ולחנה בריס, עורכת השבועון היהודי האורוגוואי "Semanario Hebreo", על ראיון שערכה עם יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-20 ברציפות. הפרס מכיר במצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות היום.

הרכב חבר השופטים של הפרס כלל את ד"ר יהודית אורבך מבית הספר לתקשורת של אוניברסיטת בר אילן; דוד הורביץ לשעבר עורך ראשי של הג'רוסלם פוסט; אשר וייל, מו"ל ועורך כתב העת "אריאל"; ושלום קיטל, לשעבר מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. כמו כן ישבו בחבר השופטים הזוכות בפרס בשנים קודמות, שרה פרנקל, לשעבר כתבת לענייני תפוצות של רשות השידור ובמבי שלג מייסדת ועורכת מגזין "ארץ אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully