וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את בת שבע לפר

3.5.2012 / 10:23

עורכת מגזין הסביבה "אקו לייף" ומגישה את מגזין הסביבה לילדים "סבבה" ברדיו אקו 99FM (צילום: ארנון בוסאני)

גיל: 31

מה בעצם אני עושה? בשתי התוכניות, יש ניסיון להעביר למאזינים את נושאי הסביבה בצורה קלילה ומעניינת. המטרה היא למצוא אייטמים שיהפכו את התחום הזה לנגיש יותר לכולם – לא רק ל"מחבקי העצים". במסגרת אקו לייף מביא העיתונאי אביב לביא את החדשות הירוקות, אנחנו נותנים מקום לפיתוחים ירוקים כחול לבן, בפינת ה"אקומאניה" עולים אותם אנשים שלקחו את הירוק צעד אחד קדימה - בנו את ביתם מבוץ או מפיקים חשמל רק מאנרגיית השמש, או גם וגם.

בתוכנית הילדים ערכתי לאחרונה את "תחרות הילד הירוק", במסגרתה נבחרו שני ילדים, תלמידי כיתה ו' מבתי ספר ירוקים באזור. מדי שבוע הם עולים לשידור בפינת "הילד הירוק" ומעלים נושאים סביבתיים שונים - החל מהסבר על מהו קומפוסט ויום כדור הארץ, ועד למתן טיפים להפיכת יום העצמאות ול"ג בעומר לחגים סביבתיים יותר.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה במכללת עמק יזרעאל.

תפקידים קודמים: מפיקה בחדשות HOT, תחקירנית ב"משמר האזרחי" ששודרה בערוץ 2 ו"אורלי וגיא בע"מ" ששודרה בערוץ 10, הפקה ועריכת "המשמר האזרחי" עם גיא מרוז ואורלי וילנאי ברדיו אקו 99FM.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: למרות תפקידים נוספים בטלוויזיה ובתחנות רדיו שונות, אין ספק שהצמד מרוז&וילנאי הם השניים שנתנו לי את הכלים המשמעותיים לעבודה בעולם הזה, כולל הזדמנויות ראויות להתפתח.

איפה את בעוד 5 שנים? מקווה להביא לעולם אחים לתמר. רדיו הוא אהבת חיי הראשונה, אני רוצה להאמין שגם אחרי חמש שנים יהיה לי מקום ליצירת תוכן משמעותי בתחנת רדיו.

מה אוכלת לצהריים? מתה על צלחת חומוס איכותי עם פיתה.

פרגני למתחרים: רדיו אקו 99FM הוא הרדיו הראשון בישראל שמוביל אג'נדה ירוקה. אני יכולה לומר שהתחנה השנייה האהובה עלי היא גל"צ והתוכנית "יהיה בסדר" שמגישים אסף ליברמן ואביב לביא. גם שם מועלות סוגיות סביבתיות הבאות על פתרונן. אין ספק שאני מתחברת לסוג הזה של תוכניות שנלחמות בבירוקרטיה בישראל ומסייעות לחלשים.

בת שבע לפר. ארנון בוסאני, ספק 500
בת שבע לפר/ספק 500, ארנון בוסאני
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו 99

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully