וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע ולירון ויצמן חוזרות לרדיו ת"א

3.5.2012 / 16:26

לאחר הפוגה של שנה, התוכנית הלילית של צמד הכוכבות "נראות טוב ברדיו" חוזרת לרדיו ת"א 102FM כחלק משת"פ עם סוכנות ADD

אחרי הפוגה של שנה, רותם סלע ולירון ויצמן (מסוכנות ADD) חוזרות לרדיו ת"א 102FM. השתיים ישובו להגיש את תוכניתן הלילית "נראות טוב ברדיו". התכנית תפגיש את שתי הכוכבות שחברות טובות גם בחיים הפרטיים, אשר ישתפו את המאזינים בחוויותיהן האישיות מעולם השואוביז, ותכלול מגוון אירוחים ופינות של כוכבים נוספים, בהם המאפרת הראשית והמייסדת של איל מקיאג', גלית ורטהיים.

התכנית תועבר אחת לחודש ממכללת האיפור של איל מקיאג' בת"א ותשודר במקביל גם בעמודי הפייסבוק של רדיו ת"א 102FM ושל איל מקיאג'. על פי גורמים ברדיו, התכנית תועבר בשידור חי גם באחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל ובימים אלה מנהלת התחנה משא ומתן עם מספר אתרים.

שיתוף הפעולה הוא יוזמה של משרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת", אשר מדברר את כל הגופים המעורבים - איל מקיאג', רדיו ת"א 102FM וגם את סוכנות ADD, אשר מייצגת את צמד המגישות.

עומרי רונן מנהל התוכניות של רדיו ת"א 102FM מסר: "אנו מברכים את רותם ולירון על שובן לתחנה ושמחים לשוב ולשדר את אחת התכניות האהובות ביותר, עלינו ועל מאזינינו. אנו מודים במיוחד לרשת איל מקיאג' שאפשרה לנו לשוב ולהרים את התכנית מבחינה תקציבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully