וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמאס זועמים: הפרסום על מגעי אולמרט-משעל בערוץ 10 שקרי

בלשכה המדינית של חמאס זועמים על ערוץ 10 ועל הכתב שלומי אלדר, ומכחישים בתוקף את חשיפת חדשות 10 השבוע בדבר מגעים שהתקיימו בין הארגון לבין רוה"מ לשעבר אהוד אולמרט

אהוד אולמרט לא לבד: בלשכה המדינית של חמאס זועמים על ערוץ 10 ועל הכתב שלומי אלדר, ומכחישים בתוקף את חשיפת חדשות 10 השבוע בדבר מגעים שהתקיימו, כך לפי אלדר, בין הארגון לבין ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט. בהודעה שפרסם אמש (חמישי) בכיר חמאס עיזת א-רישק הוא כינה את הפרסום "שקר טהור והמצאות".

השבוע חשף כתב ערוץ 10 שלומי אלדר מסמכים המעידים כי ראש הלשכה המדינית של החמאס, חאלד משעל, ניהל מגעים חשאיים עם ראש הממשלה אהוד אולמרט במטרה להביא לסיום הסכסוך בין ישראל לחמאס ולשחרורו של גלעד שליט. בספרו של אלדר שיצא לאור אמש תחת הכותרת "להכיר את החמאס", ובערוץ 10 הובאו חלקים מתוכו, מפרסם אלדר כי המגעים התרחשו בשנת 2006 באמצעות ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, לאחר ניצחון חמאס בבחירות. לפי הפרסום, אולמרט השיב בשלילה לניסיונות ההידברות והדיע כי ישראל לא תנהל משא ומתן עם טרוריסטים.

בהודעה שפרסם עיזת א-רישק, חבר הלשכה המדינית של חמאס ומקורבו של משעל, הוא תקף את ערוץ 10 וטען שמטרת הפרסום היא לפגוע בתדמיתו של חמאס. "הדברים שפורסמו בערוץ 10 הם שקרים, פברוקים והמצאות שמטרתם להכפיש את חמאס ומנהיגו", כתב בהודעה שפורסמה באמצעות סוכנות הידיעות הפלסטינית. "גם הילד הפלסטיני הקטן ביותר לא ייפול בפח של השקרים האלה", הוסיף.

בכיר חמאס אחד, איסמעיל רדואן, אמר כי הפרסום בערוץ 10 מבטא "את ההיסטריה שבה שרוי האויב הציוני לאחר שהתברר לו כמה הוא נחלש בזמן שהזרמים הערבים התומכים ב'התנגדות' מתחזקים". בראיון לאתר אל-ג'זירה הוסיף והאשים את ישראל בניסיונות להפיץ שקרים והאשמות כדי לפגוע בחמאס ובמנהיגיה. "יחד עם זאת, הם לא יצליחו", הבטיח.

לפרסום בערוץ 10 התייחס כאמור גם אהוד אולמרט, והוא הכחיש את הפרטים כפי שנחשפו בספרו של אלדר. מקורביו של אולמרט מסרו לערוץ 10 כי "איש מגורמי הלשכה שעבדו עם מר אולמרט באותם ימים, ללא יוצא מן הכלל, איננו מכיר שום פניה ממשעל, לא בעניין שליט ולא בעניינים האחרים המועלים בשאלה".

שלומי אלדר אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה לדברים: ?אני עומד מאחורי כל מילה שפרסמתי. התחקיר מבוסס על מסמכים המופיעים בספר ועל מקורות ישראליים אמינים ומוכרים?.

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "כפי ששלומי אלדר חשף התקיים ערוץ הידברות חשאי בין הצדדים שאף התגבש לכדי מסמך נון פייפר, מסמך שנחשף גם הוא בכתבה במהדורה המרכזית ומוצג בפירוט בספרו החדש של אלדר -?להכיר את החמאס??.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully