וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, MASA: נענע10 ומיקרוסופט מפרקות את זרוע המדיה המשותפת

6.5.2012 / 10:35

שנתיים לאחר הקמתו, וכחודשיים לאחר שנודע כי פייסבוק תמכור בארץ פרסום בנפרד, הגיע סופו של הגוף המשותף

הפעילות המשותפת במכירת שטחי פרסום דרך המותג MASA תיפסק בחודש יוני, כך מאשרים הבוקר בנענע10 ובמיקרוסופט, המפעילות במשותף את זרוע המדיה לפרסום באינטרנט.

שתי החברות הקימו את הגוף המשותף לפני כשנתיים, לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים אישור את המיזוג בין נענע10 ל-MSN, והקמת המותג באה במטרה לרכז דרכו מכירת שטחי פרסום בפלטפורמות ואתרי מייקרוסופט הכוללים את האתרים MSN והוטמייל וכן את הבאנרים בתוכנת הצ'אט מסנג'ר. כמו כן נמכר דרך MASA הפרסום בדף הבית של פייסבוק ובאתר נענע10.

כזכור, לפי כחודשיים הפסיקה פייסבוק העולמית למכור את הפרסום דרך MASA והחלה למכור אותו באופן ישיר, ועתה החליטה גם מייקרוסופט שלא להמשיך את שיתוף הפעולה עם נענע10.

לפני מספר שבועות התחילו בנענע10 מהלך של צמצום נרחב במספר העובדים של MASA, ואף צמצמו באופן משמעותי את שטחי המשרדים שהוקצו עבור MASA בבניין נענע10 שבגבעתיים. כעת נראה כי נענע10 לא תמשיך להפעיל את MASA כמותג למכירת פרסום באתר נענע10 בלבד.

מנענע10 נמסר בתגובה: "בחודש פברואר, לאחר שנתיים של פעילות משותפת, החליטו נענע10 ו- msn להפסיק את המכירה המשותפת של מדיה באמצעות MASA . ההחלטה התקבלה בהסכמה וברוח טובה, שני הגופים ימשיכו לתמוך בפעילות המשותפת עד ליום 30 ליוני".

  • עוד באותו נושא:
  • וואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully