וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

COM&SENSE תייצג בארץ את WORLDCOM הבינ"ל

6.5.2012 / 13:29

קבוצת WORLDCOM מאגדת 104 משרדי יעוץ תקשורת ואסטרטגיה ב-92 ערים ברחבי העולם

משרד יחסי הציבור הישראלי COM&SENSE ייצג בישראל את פירמת יחסי הציבור הבינלאומית WORLDCOM - Public Relations Group, כך מדווחת הקבוצה.

קבוצת WORLDCOM מאגדת 104 משרדי יעוץ תקשורת ואסטרטגיה ב-92 ערים ברחבי העולם. הקבוצה הוקמה בשנת 1988 במטרה להעניק לחברות בינלאומיות ורב-לאומיות מענה אסטרטגי, שיווקי ותקשורתי, לצרכים המשתנים בעולם הגלובאלי.

ORLDCOM מייעצת ומלווה גופים, ארגונים ותאגידים ברחבי העולם בתחומי הבריאות, הטכנולוגיה, אנרגיה וסביבה, שוק הון, קשרי משקיעים וניהול משברים. על לקוחות הפירמה בעולם נמנות חברות כמו ג'ונסון אנד ג'ונסון, פנסוניק, סוני אריקסון, LG ,Proctor&Gamble ועוד.

COM&SENSE נמצא בבבעלות יועצי התקשורת מוטי דנוס ומעין נוה אשר משמש כמנכ"ל החברה.

נוה אמר היום: "אנו גאים להצטרף כשותפים לקבוצת WORLDCOM, מתאגידי יחסי הציבור הגדולים והמובילים בעולם. בסיום הליך בחינה והיכרות שארך למעלה משנה נבחרנו על ידי הנהלת הקבוצה כשותפים מלאים. החבירה ל-WORLDCOM תאפשר ל- COM&SENSE להעמיק את הפעילות הבינלאומית עבור לקוחותיה בישראל, וכן לטפל בלקוחות רב לאומיים לצד שותפינו ברחבי העולם".

קורין נבוס, ראש חטיבת E.M.E.A ב- WORLDCOM מסרה: "אנו מברכים את חברת COM&SENSE, שותפתנו החדשה הפועלת מישראל, על הצטרפותה לארגון. בחירת שותפים חדשים היא משימה מורכבת וחשובה עבורנו, כאשר המטרה היא לשמור על רמת האיכות הגבוהה של שותפי WORLDCOM ברחבי העולם. בחירת השותפים מתבצעת לאחר תהליך קבלה ארוך במסגרתו נבחנת היכולת והאיכות של המשרדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully