וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על בטוח: בערוץ 10 החליטו לבטל את פרק "הישרדות" שתוכנן לל"ג בעומר

7.5.2012 / 10:51

"סך הצפייה בל"ג בעומר יורד ב-15%, זה משמעותי", מסביר גורם בערוץ 10 את ההחלטה. ברשת לעומת זאת, ישודר כמתוכנן חלקו השני של תחקיר הגז של "כלבוטק"

לא לוקחים סיכונים: בערוץ 10 הוחלט שלא לשדר השבוע את הפרק השלישי במספר של "הישרדות VIP" המשודרת בימי רביעי ושבת, ולשדר את הפרק של יום שבת בלבד. הסיבה: ערב ל"ג בעומר ידוע באופן מסורתי ככזה שבו נתח הצפייה בטלוויזיה קטן מביום רגיל עם תוצאות רייטינג נמוכות מהממוצע, ובערוץ לא רוצים לחוות ירידה משמעותית ברייטינג של התכנית שהשיגה עד כה נתונים גבוהים של 30.2% לפרק הפתיחה ו-24.6% לפרק השני. בזכיינית ערוץ 2 רשת ישודר כמתוכנן חלקו השני של תחקיר הגז של "כלבוטק", אשר חלקו הראשון רשם נתון של 15.4%.

"סך הצפייה בל"ג בעומר יורד ב-15%, זה משמעותי", מסביר גורם בערוץ 10 את ההחלטה לשנות את לוח השידורים. "הצפייה המשפחתית היא זו נפגעת מאוד. הקהלים העיקריים שהיקף הצפייה שלהם בפריים טיים יורד מאוד בל"ג בעומר הם קהל של ילדים ונוער שרושם את הירידה הגדולה ביותר בפוטנציאל הצפייה שלו, ירידה של 43%, וגילאי הביניים 25-54 רושמים ירידה של 22%".

בשנה שעברה היה ל"ג בעומר יום שידורים של הזכיינית קשת, וגם היא עשתה שינויי פרוגרמינג כדי לא להפסיד מנתח הצפייה הנמוך של חג המדורות. פרק של "כוכב נולד" שאמור היה להיות משודר באותו הערב בוטל, וההחלטה התבררה כנכונה: תכנית הריאליטי עשתה בשבוע שקדם לל"ג בעומר נתון של 29%, סדרת הדוקו "מחפשים את אבא" ששודרה במקום עשתה 17.4%, ושבוע לאחר מכן שבה "כוכב נולד" למסך עם 25%. שנה קודם לכן ביטלה קשת פרק של "חטופים" באותו היום. בשנה שעברה הציבו בערוץ 10 שידורים חוזרים בהם זה של "לעוף על המיליון" שחווה ירידה של 10% ברייטינג הממוצע בהשוואה לשבוע הקודם.

מערוץ 10 נמסר: "בשל חגיגות ל"ג בעומר, ברביעי הקרוב לא ישודר פרק של "הישרדות VIP". הפרק הבא, השלישי בעונה זו, ישודר בשבת בשעה 21:00".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully