וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקדמת מבט: גם בקול ישראל רוצים שינוי

9.5.2012 / 12:42

היעד הבא של רשות השידור כבר סומן: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לוח שידורי הערב של רשת ב' יעבור אף הוא רפורמה. על הפרק: דחיית רצועת הספורט, הקדמת יומן החוץ ומהדורה חברתית

השינויים בלוח המשדרים של הערוץ הראשון, ובראשם הקדמת מהדורת "מבט" לשעה שמונה דקות לשמונה, גוררים אחריהם שינויים גם בלוח השידורים ברשת ב' של קול ישראל המעבירה את שידורי המהדורה.

בימים האחרונים התקיימו מספר פגישות בהנהלת הרשות והרדיו, בהם לקחו חלק בין היתר מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ומנהל קול ישראל מיקי מירו, ובהן נערכה בחינה מחדש של לוח שידורי הערב של התחנה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בהנהלת הרשות הביעו אכזבה גדולה מנתוני ההאזנה לרצועת הספורט, "ראש בראש", אשר מאז הושקה לפני שלוש שנים על מנת למשוך קהל צעיר היא לא עשתה את השינוי המיוחל, אלא להיפך, דחקה אותו החוצה מהרצועה. בהנהלה החליטו לפיכך להעביר את רצועת הספורט לשעה תשע, אחרי "מבט", ולפנות את רצועת שש עד שבע למהדורה חברתית.

במקום תכנית הספורט תוצב תכניתה של ענת דולב "בשלוש", והיא תשנה את אופייה ותהפוך לתכנית חדשות בתחומי חברה ותרבות עם דגש על הפריפריה – והיא תשודר לעיתים ממקומות שונים בארץ. עם עלייתה של התכנית לאוויר לפני שלוש שנים נשמעו קולות ברשת א' נגד התכנית בטענה כי אופייה אינו מתאים לרשת ב'. עתה, כאמור, הוחלט לשנות את אופי התכנית. משבע עד שמונה, עד לשידור "מבט", תשודר התכנית "על ימין ועל שמאל" עם גאולה כהן ואלי עמיר.

עוד הוחלט שיומן החוץ "השעה הבינלאומית" בהגשת אורן נהרי המשודר לפני "מבט" – יועבר לשעה שלוש בצהריים, זאת על מנת לאפשר שידורים חיים מקומות שונים בעולם אשר מוקד ההתרחשות בהם מוקדם יותר.

בשבועות הקרובים צפויות להתקבל החלטות עם לגבי רצועות האקטואליה של שידורי הבוקר של רשת ב', ובשלב זה נודע כי בהנהלת הרדיו בוחנים אפשרות של הגשות זוגיות של תכניות האקטואליה.

גורם ברשות השידור אישר את הפרטים, והוסיף: "אכן נתוני ההאזנה לרצועת הספורט היו מאכזבים, חשבנו שהיא תביא קהל צעיר אבל הסתבר שלתכנית שהייתה ברצועה לפניה היו נתונים טובים יותר והיא הורידה את הרייטינג. שינויים נוספים שנעשים מבוססים על ניתוח של נתוני האזנה ונובעים משינויים שנערכו בשנה האחרונה בחברה הישראלית – בראשן להציג אג'נדת שידורים חברתית יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully