וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "פרוזיבן" הגרמנית רכשה את "יולי אוגוסט הפקות"

10.5.2012 / 11:01

גרמניה נכנסת לשוק ההפקות הישראלי: זרוע ההפקה Red Arrow של "פרוזיבן" רכשה את השליטה ב"יולי אוגוסט" הישראלית אשר פיתחה בין היתר את "לעוף על המיליון"

גרמניה נכנסת לשוק ההפקות הישראלי: קבוצת המדיה "פרוזיבן", בעלת זרוע ההפקה Red Arrow, הודיעה היום במינכן על רכישת השליטה בחברת "יולי אוגוסט הפקות בע"מ".

"יולי אוגוסט" היא חברת בת של קבוצת "יסמין" (שהוקמה בשנת 2000 ). "יולי אוגוסט" הוקמה לפני שבע שנים ומנוהלת על ידי ליסה שילוח ואילון רצ'קובסקי. היא אחת מחברות ההפקה הגדולות בישראל. החברה מתמחה בפיתוח ובהפקת פורמטים מקוריים, סדרות דרמה, סרטי קולנוע וסרטים דוקומנטריים.

בין היתר, פיתחה "יולי אוגוסט" את שעשועון הטריוויה "לעוף על המיליון", שכיום משודר בישראל בערוץ 10, כמו גם בספרד, ברזיל, הונגריה, תורכיה, סין וברשת השידור האמריקנית NBC. תוכנית הריאליטי "Frame" שפותחה בחברה נמכרה למדינות רבות בעולם. החברה אף הפיקה סדרות טלוויזיה וסרטים רבים, ביניהם: "ביקור התזמורת", "שבעה", "פלפלים צהובים" ו"אננדה". הפקות אלו זכו לביקורות נלהבות, פרסים בינלאומיים והכרה מקצועית רחבה בארץ ובעולם.

הפקות נוספות של יולי אוגוסט: תוכניות הטלוויזיה "חסמב"ה", הגרסה הישראלית ל"המשרד", "טקסי דרייבר" ו"רביעיית רן", והסרטים "ביקור התזמורת", "שבעה" ו"התחלפות". בתחום הבידור הפיקה "יולי אוגוסט" את השעשועונים "לעוף על המיליון", "אחד נגד מאה" ו"אל תפיל את המיליון". בתחום הסרטים הדוקומנטריים: "מרגל השמפניה", "החברה הגרועה בעולם" ו"הקיבוץ".

לאחר חתימת העסקה אמר יאן פרומן מנכ"ל קבוצת "Red Arrow": "שוק התוכן וההפקה הישראלי הוא אסטרטגי וחשוב, הקבוצה בחנה במשך תקופה ארוכה את אפשרויות להיכנס לשוק הישראלי והחבירה לקבוצת "יסמין" ו"יולי אוגוסט" תואמת היטב את מטרותינו. מצאנו ב"יסמין" ו"יולי אוגוסט" צוות מנהלים מוכשר ובעל יכולת גבוהה. ואנו נרגשים לקרוא להם שותפים".

יוסי עוזרד, נשיא ומייסד קבוצת "יסמין" מסר: "אנחנו שמחים ומברכים על השותפות עם קבוצת "Red Arrow" מנהלי הקבוצה מביאים איתם יצירתיות, ניסיון מקצועי מוכח וקשרים בינלאומיים ענפים. שיתוף הפעולה עם חברה בינלאומית גדולה, פותחת לנו הזדמנות לשמור על מעמדנו כמובילים בשוק ונגישות טובה יותר למכירת פורמטים ישראלים מקוריים לשוק העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully