וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס כנס חיפה לתקשורת יוענק למנחם הורוביץ

10.5.2012 / 12:47

הורוביץ, ששימש במשך יותר משלושה עשורים ככתב בצפון, יקבל בשבוע הבא את פרס חיפה לתקשורת על שם מארק ביאנו. "זו זכות גדולה", אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה

מנחם הורוביץ, מי ששימש במשך יותר משלושה עשורים ככתב בצפון, יקבל בשבוע הבא את פרס חיפה לתקשורת מקומית על שם מארק ביאנו, כך החליטה פה אחד ועדת הפרס. הפרס על מפעל החיים , בגובה 30,000 שקלים, יוענק להורביץ במהלך כנס חיפה לתקשורת עכשווית של אגודת העיתונאים בתל אביב, יחד עם עיריית חיפה, שייערך ביום חמישי באודיטוריום חיפה. הוא יוענק לו בזכות פועלו העיתונאי רב השנים בשירות התקשורת המודפסת, הרדיופונית והטלוויזיונית.

מנחם הורוביץ החל את דרכו בתקשורת בעיר קריית שמונה, אליה הגיע בשנת 1978 במסגרת שירותו הצבאי כאיש עתודה פדגוגית. בתום השירות החליט להישאר בעיר ושימש כמחנך בבתי ספר בעיר, ובתקופה זאת החל לדווח לתקשורת על נפילות הקטיושות בעירו, והיה לכתב גלי צה"ל בצפון. בהמשך שימש הורוביץ ככתב בצפון עבור "הארץ", "חדשות", "ג'רוזלם פוסט" ו"הצופה". בשנת 1994 מונה לכתב המסקר את איזור הצפון בחברת החדשות של ערוץ 2. לאחרונה הוא מתמקד בהפקת "תוכנית חיסכון" ובפינת הצרכנות "שווה בדיקה" המשודרת לקראת המהדורה המרכזית - ושתי אלה זוכות לנתוני צפייה גבוהים.

"מנחם הורוביץ הומלץ לפרס בזכות עבודתו השקדנית, המסורה והאיכותית, וכן בגלל השירות החשוב שנתן ועדיין נותן לאזור הצפון ותושביו", נכתב בנימוקי וועדת הפרס. "מנחם הוא העיתונאי המזוהה ביותר עם הצפון ודרכו למדו רבים על נופי הצפון, על מצוקות הצפון ואתגריו הקשים. לאור כל אלה החליטה ועדת הפרס פה אחד להעניק לו את פרס "מפעל החיים".

פרס חיפה לתקשורת מקומית קרוי על שמו של מארק ביאנו ז"ל, שהיה כתב "חדשות היום" של המהדורה המקומית בכבלים של HOT. ביאנו ורעייתו נעמי נרצחו בפיגוע ההתאבדות במסעדת "מקסים" בחיפה בשנת 2003. הפרס על שמו מוענק מדי שנה לעיתונאים אשר הטביעו את חותמם על העיתונות המקומית ברחבי הארץ.

"אני מודה לוועדת הפרס ומרגש אותי במיוחד לקבל פרס על שמו של מארק ביאנו, שהיה כתב שליווה את אזור הצפון בנאמנות ומסירות רבה", אמר הבוקר הורביץ לוואלה! ברנז'ה. "כמי שגר בקריית שמונה מזה שלושים וחמש שנים, ראיתי לעצמי זכות גדולה מאוד, יחד עם מארק ועיתונאי הצפון האחרים, ללוות את אזור הצפון בימים הקשים שלו וכמובן גם בימים היפים יותר והשקטים יותר. אני מקווה גם דרך תפקידי החדש בחדשות ערוץ 2 להמשיך ולעשות את זה עוד תקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully