וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות של תהילה: תוכנית חדשה ב-HOT תעסוק בטלוויזיה בישראל

13.5.2012 / 15:44

לוואלה! ברנז'ה נודע כי להגשת התוכנית היומית, שתיקרא "15 דקות", כבר הגישו מועמדות ירון ברובינסקי, ג'ייסון דנינו-הולט וכתב התרבות של ערוץ 10 נדב בורנשטיין

ירון ברובינסקי, נדב בורנשטיין וג?ייסון דנינו-הולט מנהלים בימים אלה מגעים עם ערוץ "HOT בידור ישראלי" לקראת הגשה של תוכנית יומית חדשה שתעסוק בשידורי הטלוויזיה בישראל. בערוץ הבידור טרם החליטו על זהות המגיש, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבוע הבא ייערכו טסטים מצולמים לשלושה.

התוכנית, תחת השם "15 דקות", תשודר מדי יום ותסקור את הנעשה בטלוויזיה בישראל. במסגרת הפורמט, ישוחחו המנחה וקבוצת פאנליסטים על תוכניות הריאליטי של הערוצים השונים ועל הפקות המקור השונות. בערוץ הבידור נפגשו עד כה עם שלושה מנחים פוטנציאליים - מגיש ?לעוף על המיליון? ירון ברובינסקי, כתב התרבות של ערוץ 10 נדב בורנשטיין והמנחה והשחקן ג?ייסון דנינו-הולט, ובמהלך הטסטים תיבדק הכימיה בין המגישים לבין הפאנליסטים השונים.

את התוכנית יערוך עידו גרינברג, שהיה אמור לערוך תוכנית דומה בהפקת חברת ההפקות של גיא פינס, המתחרה ב-HOT במסגרת שידורי ערוץ 10, שהוקפאה בסופו של דבר משיקולי תקציב.

גורם המקורב להפקה אמר לוואלה! ברנז'ה כי הסיכוי שבורנשטיין ישיב בחיוב קטן מזה של ברובינסקי מכיוון שבשלב זה מסתמן כי הוא ייאלץ לוותר על התפקיד שעשה עד כה, ואילו ברובינסקי יוכל להנחות את התכנית במקביל לעבודתו בערוץ 10. יחד עם זאת, התכנית צפויה לעלות בתחילת יוני, המועד שבו מתוכננים צילומי "לעוף על המיליון" - דבר שעלול להוות בעיה עבור ברובינסקי.

ג'ייסון דנינו-הולט ונדב בורנשטיין סרבו להגיב. סוכנו של ירון ברובינסקי, שרון כהן, מסר בתגובה: "הוצע לירון להנחות תכנית תקשורת העוסקת בטלוויזיה בערוץ HOT בידור ישראלי. כמו כל הצעה גם זו נבחנת ונשקלת, בעיקר אל מול ענייני לוחות זמנים". מ-HOT נמסר בתגובה: "איננו מגיבים על תכנים בפיתוח. כשיהיה מה לעדכן – נשמח".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully