וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדשטיין לא לבד: יהונתן זילבר פורש מ-ynet

22.5.2012 / 12:32

דומינו ראלי: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך מדור המחשבים לשעבר של האתר, יהונתן זילבר, אשר פוטר לפני שבוע מ-ynet – חתם על הסכם פרישה עם ההנהלה, המסדיר את עזיבתו

עורך מדור המחשבים של ynet יהונתן זילבר, אשר פוטר לפני שבוע מהאתר – חתם עם הנהלת האתר על הסכם פרישה המסדיר את עזיבתו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בהסכם דומה לזה שהגיעו אליו תני גולדשטיין ואראלה גינסלב, ומשמעותו הוא שלא יתקיימו הליכים משפטיים נגד הנהלת האתר.

עם היוודע דבר פיטוריו של זילבר, דרשו בארגון העיתונאים כי המערכת תחזור בה מהפיטורים, ואיימו כי יפעלו נגד ynet בהליכים משפטיים. "לצערנו הרב, מרשתך ממשיכה במדיניותה הפסולה נגד התארגנות העיתונאים בחצרה במסגרת ארגון העובדים, ויהי מה", כתבו לעו"ד סיגל פעיל המייצגת את ynet.

"בשלב זה, נבקש כי תמליצי למרשתך להתעשת ולחזור בה מהחלטתה, שמהווה לא יותר מלבנה נוספת בחומה שמרשתך מבקשת לבנות סביבה מול העבודה המאורגנת. בנסיבות אלה, וככל שמרשתך לא תחזור בה, לא תוותר בידינו הברירה אלא לפנות לבית הדין לעבודה". עתה, כאמור, נראה כי בהנהלת ynet הצליחו להגיע גם עם זילבר להסכם שימנע מהם הגעה נוספת לבית הדין לעבודה, ואת הנזק הכלכלי והתדמיתי הכרוך בדיונים המשפטיים.

כמו תני גולדשטיין ואראלה גינסלב, גם יהונתן זילבר היה ממקימי ועד הפעולה הזמני של התארגנות העובדים באתר. גורם במערכת האתר אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה, כי למרות שהשלושה אינם נמנים עוד על עיתונאי ynet, התארגנות העובדים באתר נמצאת כיום במקום מתקדם יותר מאי פעם. "הכרזנו כאן על ועד השבוע, והוא יפעל גם בלי המקימים שלו, והם הוחלפו בפעילים אחרים".

"אנחנו יודעים היטב שסוגיית הוועד עוררה לא מעט מחלוקות בחודשים האחרונים, אבל היום אנחנו רוצים להניח את כל מה שהיה מאחור ולצאת לדרך חדשה", כתבו השבוע הפעילים לחבריהם באתר. "אנחנו מצפים ובטוחים שנוכל לייצר שיתוף פעולה פורה בין העיתונאים להנהלה, כדי לקדם את מעמד העיתונאים, לשפר את יחסי העבודה ולשמר את מעמדו של ynet ככלי התקשורת המוביל בישראל".

על המכתב שהופץ לכתבים היו חתומים בין היתר עורך דף הבית נתנאל שלומוביץ, הכתב הכלכלי אביטל להב, עורכת בדסק החוץ גילי גוראל וכתב הרווחה עמרי אפרים. על המכתב חתום גם יהונתן זילבר, אשר עד פיטוריו בשבוע שעבר שימש עורך מדור המחשבים, והוחלף בתפקיד על ידי אהוד קינן.

מ-ynet נמסר בתגובה לידיעה: "הנהלת ynet מודה ליהונתן זילבר על התרומה שלו לערוץ המחשבים שאותו ניהל, ועל ההבנה והמקצועיות שהפגין בתחום. ynet מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

יהונתן זילבר מסר בתגובה לידיעה: "אני מודה ל-ynet על תקופה מהנה ומעניינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully