וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט "יומני הספות" נמכר להפקה בחו"ל

23.5.2012 / 11:48

הפורמט שפותח על ידי ציפי רוזנבלום ב"ארצה הפקות" עוקב אחרי מטיילים בשיטת ה-Couch Surfing נמכר להפקה במדינות כמו צרפת, הולנד, ספרד ואוסטרליה

ייצאו נוסף של פורמט ישראלי לחו"ל: חברת HOT ובית ההפקות "ארצה" מכרו את פורמט התכנית "יומני הספות" (COUCH DIARIES) שהוצג בפסטיבל "מיפ" האחרון להפקה בצרפת, הולנד, ספרד, אוסטרליה, פורטוגל, פינלנד ונורווגיה. הפורמט מופץ בעולם אמצעות חברת "ארמוזה פורמטס" של אבי ארמוזה והסדרה עצמה נמצאת בצילומים בימים אלו ומיועדת לשידור במהלך 2013 ב-HOT .

הפורמט התיעודי של "יומני הספות" פותח על-ידי ציפי רוזנבלום ועופר נאור בהשראת תופעת ה- Couch Surfing, אירוח מטיילים ללינה ללא תמורה כספית. את התכנית יערכו אוהד פרח (רמזור, היפה והחנון) ואדווה בלזם (האיחוד האירופאי).

"התחלנו לעבוד על התכנית הזו לפני שנה, והטריילר הופק לקראת פסטיבל מיפ האחרון", מספרת מנהלת הוכן של 'ארצה', דפנה פרנר. "במכרז הסדרה שש דמויות שונות שנוסעות למקומות אחרים בעולם וכל אחת מהן נעה ממארח למארח ובאופן אקטיבי לומדת על חיים של דמויות אחרות ששונות ממנה באופן מהותי. כך מתקבלות תובנות מעניינות מהחיים האמתיים".

"הפורמט הוצג בפאנל היוקרתי של FRESH TV בו מוצגים הפורמטים החדשים והמעניינים של השנה, מבחינתנו בארצה יש גאווה גדולה בזיהוי של התופעה הזו בשלב מוקדם והפיכתה לפורמט טלוויזיוני", אומרת פרנר.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT : "יומני הספות' היא דוגמא לתופעה חברתית, מלהיבה ואותנטית שתקבל לראשונה בעולם פרשנות טלוויזיונית סוחפת ומקורית רק ללקוחות HOT. הסדרה מצטרפת לרשימה ארוכה של תכנים שלנו שכבר נמכרו בהצלחה ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully