וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רשת" מגייסת את בר רפאלי למלחמה ב"היפה והחנון"

23.5.2012 / 13:19

הזכיינית הקדימה ראיון של רפאלי עם גיל ריבה ל-21:00 כדי להילחם בהשקת הריאליטי של ערוץ 10 ובנוסף - לא תקרין פרסומות עד 22:10 כדי להחליק את הדרך ל"רוקדים עם כוכבים"

ערב סוער צפוי על המסך מחר (חמישי) עם השקת "היפה והחנון 3" בערוץ 10, שם בחרו שוב להציב תכנית דגל מול יום שידור של זכיינית ערוץ 2 רשת – בדומה למהלך שנעשה עם "הישרדות VIP" שנחשב למוצלח מבחינת הערוץ. מדי שבוע מנצחת "הישרדות VIP" ברייטינג את "רוקדים עם כוכבים", והיא מובילה עליה בטבלאות הרייטינג היומיות והשבועיות.

אבל ב"רשת" לא מתכוונים לוותר בקלות, והחליטו ליזום שני מהלכים אסטרטגיים שיסנדלו ככל שניתן את ההשקה של "היפה והחנון", אחת התכניות המוצלחות ביותר של ערוץ 10 בשנים האחרונות שהשיגה לערוץ 10 בעבר ממוצע רייטינג עונתי של יותר מ-20 אחוזי צפייה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הזכיינית החליטה שלא לשדר פרסומות כלל משעה 21:00 ועד לשעה 22:10 כדי למנוע זליגה של צופים מ"רוקדים עם כוכבים" לפתיחת העונה של "היפה והחנון", זאת למרות שבחודשים האחרונים ניכרת עלייה במחירי הפרסום. בנוסף, במהלך השעות הללו תשודר תכניתו של גיל ריבה "מי בא לארוחת ערב" ובה ראיון מיוחד עם הדוגמנית בר רפאלי. מדובר בשינוי פרוגרמינג בולט ב"רשת", שכן תכניתו של גיל ריבה משודרת אחרי "רוקדים עם כוכבים" בימי חמישי ושבת.

שיבוץ הראיון עם בר רפאלי נוסף על צמצום הפרסומות מציב תחרות קשה עבור ההשקה בערוץ 10, אולם התחרות מגיעה גם מכיוון נוסף: מחר ישודר בערוץ 5 גמר הפיינל פור בליגת העל בכדורסל, וההערכות הן כי לפחות 8% רייטינג יופנו אל עבר המשחק.

ב"רשת" סרבו להתייחס להחלטות הפרוגרמינג והפרסום ומסרו: "אנו מזמינים את כולם לצפות בערב שידור מצוין". בערוץ 10 אמרו "זו תחרות, אנחנו בעד היפה והחנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully