וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"צ על מעריב: "הפרסום על המעבר ללוד - ניסיון נואל לפגוע בנו"

23.5.2012 / 18:14

בחטיבה טוענים כי מדובר בפרסום שגוי. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי דו"צ פנה לעורך מעריב והודיע לו כי בעקבות הפרסום על פרישת בכירים באמ"ן יגיש תלונה נגד העיתון

עליית מדרגה ביחסים העכורים בין דובר צה"ל ועיתון מעריב, זאת בעקבות פרסום העיתון אתמול כי בסיס דובר צה"ל בתל-אביב, "בית סוקולוב", יעבור בקרוב לעיר לוד. גורם הבקיא בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי הפרסום של הכתב הצבאי של העיתון אחיקם משה דוד חסר דיוק, שכן למרות שהבניין עלה בדיוני סגן הרמטכ"ל בנושא נכסי צה"ל, משרדי דובר צה"ל מושכרים בדמי מפתח ואם יהיה שינוי בהסדר – יהיה זה רק בעוד 25 שנה ולא בקרוב כפי שפרסם מעריב.

נוסף על עצם הפרסום, כעסו בחטיבה גם על משפט שהופיע בידיעה ולפיו "חלק מהחיילים ששירתו בחטיבה יצרו במהלך השירות קשרים עם העיתונאים השוכנים בבית סוקולוב הסמוך (בית אגודת העיתונאים, ד.א) גם כדי לדאוג לעצמם לקריירה כעיתונאים". הגורם הוסיף כי "האמירה הזו היא ניסיון נואל של מעריב לפגוע בדובר צה"ל דרך החיילים שלו".

"מעריב מסתמך על רכילות זולה ושגויה"

הפרשה הנוכחית מגיעה על רקע תלונה רשמית שעתידה להגיש חטיבת דובר צה"ל לוועדת האתיקה של מועצת העיתונות נגד העיתון, זאת בעקבות הפרסום בשבוע שעבר על החלטתם של שלושה בכירים באמ"ן לפרוש מצה"ל – פרסום שהוכחש בתוקף על ידי דו"צ בהודעה חריגה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, פנה לעורך מעריב ניר חפץ והודיע לו כי בעקבות הפרסום תוגש נגד העיתון תלונה בנושא.

כזכור, בשבוע שעבר פרסם העיתון כתבה שהייתה חתומה אף היא על ידי משה דוד, אשר טענה כי מינויים לא כשרים שערך ראש אמ"ן האלוף אביב כוכבי הביאו לפרישתם של שלושה מאנשי הפיקוד הבכיר, וכי אלה אף פנו למבקר המדינה בנושא. בחטיבת הדובר עשו מאמצים כבירים למנוע את פרסום הכתבה, ומשאלה לא צלחו והידיעה התפרסמה בעמודו הראשי של העיתון – הוציאה החטיבה הודעת הכחשה חריפה בבוקר הפרסום. "דובר צה"ל דוחה מכל וכל את הפרסום הבוקר בנושא מינויים באמ"ן בעיתון מעריב", נכתב בהודעה שהופצה לכתבים הצבאיים. "הפרסום רווי עובדות שקריות וצר לנו כי הוא מסתמך על רכילות זולה ושגויה".

אחיקם משה דוד ומערכת עיתון מעריב בחרו שלא להגיב לידיעה. מדובר צה"ל נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס לשיח שמקיים דובר צה"ל עם כלי תקשורת כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully