וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מרוז על מיקי רוזנטל: ”ממהר לירוק על החברים שלו”

24.5.2012 / 10:10

כך כתב הבוקר עיתונאי מעריב במאמר תגובה חריף לדבריו של רוזנטל משלשום נגד עובדי העיתון "הרופסים". רוזנטל בתגובה: "כשאין תשובה עניינית מסיטים את הדיון לפסים אישיים"

טורו של מיקי רוזנטל שפורסם שלשום ב"דה מרקר", ממשיך לעורר הדים. בטור כינה רוזנטל את עיתונאי מעריב "עיתונאים רופסים", על רקע אופן הסיקור של העיתון את עסקיו של בעל השליטה נוחי דנקנר - והוא ממשיך לגרור תגובות פומביות בגנותו מהקולגות ברחוב קרליבך. אחרי שסגן עורך מעריב שי גולדן כינה את רוזנטל צבוע, מצטרף לגולדן עיתונאי ותיק נוסף – גיא מרוז, עם מאמר תחת הכותרת "אז מי עלוב, מיקי?".

בטור שפרסם מרוז הבוקר (רביעי) בעיתון טען כי במשך 12 שנותיו במעריב הוא לא צונזר מעולם, גם לא על ידי דנקנר, וכי לא נאמר לו שלא לכתוב על סלקום או כיצד לסקר את המחאה החברתית. מרוז כתר כי דנקנר הוא "הטייקון שהציל את מעריב ואת מאות עובדיו. הרי אם לא היה קונה, היינו אומרים כולנו שלטייקונים לא אכפת ומבכים את האבטלה הפושעת".

בדומה לגולדן, גם מרוז בחר לתקוף את רוזנטל באופן אישי – וציין את מעברו המתוכנן לפוליטיקה. "מי עלוב, מיקי? מי האיש שכבר סגר על מעבר לפוליטיקה, ורק שכח לכאורה לספר את זה לבוסים שלו, וחמור מכך - לציבור שהאמין שהוא עיתונאי נקי?", כתב מרוז. "נו, ספר כבר, מר שקיפות עכורה שלנו, בא מופז וקלקל, ואתה חזרת להתחפר בעמדה הנינוחה והמתגמלת כלכלית שלך. כן, כסף הוא דבר נעים לפעמים. גם אנחנו שקלנו מעבר לפוליטיקה, אבל אנחנו, אתה יודע, סיפרנו הכל ובזמן. בעיקר סיפרנו שהחלטנו להישאר".

"הלכת לעשות כסף אמיתי בערוץ 2 "

מרוז העלה בטור גם את עזיבתו של רוזנטל את משרד ההפקות שהגה את התכנית "בולדוג" ששודרה בערוץ 8 לטובת הגשת "בולדוזר" בערוץ 2 – וזאת ממניעים כלכליים. "עזבת משרד שכמעט קרס כלכלית בגלל עזיבתך, פשוט לקחת את הרעיון למקום שבו תוכל לעשות יותר כסף", כתב מרוז. " את תחושת החמיצות הנבגדת של אנשי הצוות (ושלי כמובן) אפילו לא ניסית לתקן".

"כן מיקי, חיפשת יותר קהל, הלכת לעשות כסף אמיתי בערוץ 2 עם חיקוי חיוור שנקרא "בולדוזר", ולא נורא אם המקור ימות. החיקוי קרס כמעט מיד, ככה זה עם חיקויים, אבל לא מעט אנשים לא ישנו בלילה בגלל החשש לפרנסתם. אתה, העיקר, הרווחת יופי של כסף. הדבר הזה שאתה כל כך בז לו כשמדובר באנשים יותר עשירים ממך", הוסיף מרוז.

"כל עיתונאי טעה וטועה לפעמים, אבל לפחות לא כל עיתונאי עושה את זה - ואז ממהר לירוק על החברים שלו", כתב עוד מרוז. "אני רוצה להגיד שהדבר היחיד שמבייש אותי (כשאני קורא את זה) הוא שלרגע אחד הייתי כאילו חבר שלך. אז נו מור".

מיקי רוזנטל בחר שלשום שלא להגיב לדבריו של גולדן, אולם היום, לאחר פרסום טורו של מרוז, מסר רוזנטל לוואלה! ברנז'ה: "ככה זה עיתונאים, כשאין להם תשובה עניינית הם מסיטים את הדיון לפסים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully