וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דחתה את לוח השידורים החצי שנתי של קשת

24.5.2012 / 16:33

על פי הרשות, לזכיינית קיימים חוסרים בהוצאות המתוכננות, הן במחויבות השוטפת והן בהשלמת חוסרי העבר. לוחות השידורים של רשת והטלוויזיה החינוכית אושרו עם הסתייגויות

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה לא אישרה את לוח השידורים העונתי של קשת לחודשים יולי עד דצמבר 2012. הוועדה שהתכנסה היום (חמישי) על מנת לאשר את לוחות השידורים של קשת, רשת והטלוויזיה החינוכית, קבעה כי בלוח שמתכננת הזכיינית קיימים חוסרים בהוצאות המתוכננות, הן במחויבות השוטפת והן בהשלמת חוסרי העבר. קשת נדרשת כעת להעביר, תוך שבועיים, את התיקונים שלה ללוח המשדרים המתוכנן.

בפועל, כדי לעמוד בדרישות הרשות, קשת תידרש להגדיל את ההוצאה הכספית שלה על סרטים דוקומנטריים ולהציג את התכניות שהיא מתכננת לשדר בתקופת החגים. כמו כן נדרשת קשת לשבץ בלוח השידורים שלה גם סדרה היסטורית.

לוח השידורים של רשת כן אושר, אולם גם היא תידרש להוציא יותר כסף על תכניות תעודה. לרשת קיים גם חוב בהוצאה על סרטי קולנוע ישראליים. גם לוח השידורים של הטלוויזיה חינוכית אושר, אולם התחנה נדרשה לשבץ תוכנית חלופית במקום "סוגרים חשבון" - שלא אושרה.

את קשת ייצגו בדיון מנהל התכניות רן תלם וסמנכ?ל הכספים סיגל אלבוחר. גורם שנכח בדיון אמר לוואלה! ברנז?ה כי ?היה דיון סוער במיוחד, ולא פעם עברו הדיונים לטונים גבוהים בין נציגי הזכייניות לאנשי הוועדה?.

"הישיבות היו קשות, ענייניות וממצות שלא בלא מעט ויכוחים - אף אחד מהזכיינים לא יכול לקבל כמובן מאליו החלטה של וועדת הטלוויזיה", מסר יו"ר הוועדה, יעקב שחם. "הוועדה תמשיך להיות עניינית ולקבל החלטות קשות תוך חיוב הזכיינים לעמוד בכל התחייבויותיהם, וזאת למען שמירה על תמהיל שידורים מגוון ואיכותי לטובת ציבור הצופים".

מקשת נמסר בתגובה: "ההשקעה של קשת בהפקות מקור וסוגה עלית הנה חסרת תקדים. אנו מצפים מהרשות השנייה לנהוג בשוויוניות כלפי כלל הגופים עליהם היא ממונה?.

רשת והטלוויזיה החינוכית בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully