וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט הכרויות חדש ברשת: Dating in the Dark

25.5.2012 / 9:05

לוואלה! ברנז'ה נודע כי זכיינית ערוץ 2 רכשה את פורמט הריאליטי ההולנדי המבוסס על היכרות עם בני המין השני בהתבסס על הקול בלבד, אותו תפיק בארץ "אבוט-המאירי"

פצצת רייטינג חדשה בלוח השידורים העתידי של רשת? לוואלה! ברנז'ה נודע כי הזכיינית רכשה את פורמט הריאליטי "Dating in the Dark" – וחברת ההפקות בבעלותם של איתן אבוט וגיא המאירי מתחילה בימים אלה את הליכי ההפקה הראשונים עבור הגרסה הישראלית. זאת הפעם הראשונה בה "אבוט-המאירי" מפיקה תוכנית עבור זכיינית ערוץ 2.

התכנית "Dating in the Dark" היא פיתוח הולנדי, והיא שודרה עד כה ב-12 מדינות. בארצות הברית היא שודרה ברשת ABC ונתון השיא שלה עמד על 6.3 מיליון צופים. פורמט התכנית מבוסס על היכרויות: שלושה גברים ושלוש נשים שוהים יחד בבית אחד, אולם יכולים לערוך היכרות עם בני המין השני רק בחדר חשוך, ובהתבסס על הקול בלבד.

כאמור, תהיה זו הפקה ראשונה של "אבוט-המאירי" עבור זכיינית ערוץ 2, שכן עד עתה עבדה בשיתוף פעולה צמוד עם ערוץ 10 עבורו היא הפיקה כמה מהתכניות המצליחות ביותר ששודרו בו, בהן "הישרדות" ו"היפה והחנון". בעבר הפיקה עבור ערוץ 10 גם את "TLV – עושים את תל אביב" ו"הרווק", ובימים אלה היא מפיקה עבור הערוץ עונה נוספת ל"טריני וסוזנה" הנמצאת בשלבי ליהוק.

הקיפאון בענף ההפקות ובמיוחד בלוח השידורים המתוכנן של ערוץ 10 הביא לדחייה משמעותית בעלייתן לשידור של תכניות הדגל שלו המשודרות כעת, והפקתן של אחרות הוקפאה עקב מצבו הכלכלי הרעוע. מסיבות אלה ועל מנת שלא לפגוע בה כלכלית בחרו בערוץ 10 שלא להתנגד להפקה של "אבוט-רייף" המאירי עבור הזכיינית המתחרה רשת – מולה מציב ערוץ 10 כיום את התכניות המובילות שלו.

מ"רשת" נמסר בתגובה: "איננו מגיבים על תכניות בפיתוח". מ"אבוט המאירי" נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully