וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בישראל: צלם נחקר במשטרה על רקע הסגת גבול

27.5.2012 / 17:52

צלם בידור, אשר צילם בין היתר לתוכניתו של גיא פינס, עוכב לחקירה ושוחרר תוך זמן קצר. הפקת המופע הודיעה מראש למערכות כי מדובר בשטח פרטי, אשר הכניסה אליו מנוגדת לחוק

צלם בידור, המצלם בין היתר עבור מערכת התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" עוכב לחקירה היום (ראשון) ונלקח על ידי המשטרה מאצטדיון רמת גן, שם התקיימו בשעות הצהריים חזרות להופעה של מדונה, לקראת סיבוב ההופעות שלה שייפתח ביום חמישי.

עשרות רבות של צלמים וכלי תקשורת הגיעו אחר הצהריים לאצטדיון, שם עלתה מדונה על הבמה לראשונה תחת מעטה אבטחה כבד. כניסתם של כלי התקשורת למקום נאסרה, והזמרת הגיעה למקום בשלוש שיירות שונות של מכוניות, ובשעות שונות, כדי להטעות את הצלמים.

צלם עצמאי שהגיע למקום מטעם מערכת תכניתו של גיא פינס ומצלם גם עבור AP ונענע10, עוכב על-ידי השוטרים שאיבטחו את האיצטדיון, ונלקח ממנו לתשאול בתחנת המשטרה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. הוא תושאל בעקבות הסגת גבול, ושוחרר תוך זמן קצר. גורם שנכח במקום סיפר לוואלה! ברנז'ה כי הפקת המופע הודיעה מראש למערכות כי מדובר בשטח פרטי, אשר הכניסה אליו מנוגדת לחוק, וכי כניסת כלי תקשורת למקום תיאסר.

אין זו הפעם הראשונה בה נעצר צלם של מערכת התכנית בעת סיקור. לפני שלושה חודשים נעצר צלם המערכת בלוס אנג'לס שם סיקר את השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר. הוא שוחרר לא לפני ששהה שש שעות במעצר, וציודו הוחרם. במשך זמן רב לא הצליחה ההפקה לאתר אותו, מה שגרם לבהלה במערכת התכנית. הסיבה למעצרו הייתה אז כניסה בשגגה לשטח לצורך צילומים, ללא היתר מתאים כמתחייב מכללי הטקס.

במערכת התכנית ובמשטרת ישראל בחרו שלא להתייחס לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully