וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביאל מגנזי מונה לכתב ynet לענייני משפט בירושלים

28.5.2012 / 16:15

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מגנזי, המשמש ככתב בדסק החדשות, מונה לתפקיד במקום אביעד גליקמן - אשר עבר לערוץ 10 כדי להחליף את סיון כהן, שפוטרה בעקבות פרשת ”האגדה האורבנית"

מינוי חדש באתר ynet – אביאל מגנזי ששימש עד עתה ככתב בדסק החדשות, מונה לכתב ynet לענייני משפט בירושלים במקומו של אביעד גליקמן שעבר לערוץ 10 - כדי להחליף את סיון כהן, שפוטרה בעקבות פרשת "האגדה האורבנית".

אביאל הצטרף לאתר לפני שנתיים, והגיע אליו מרשת "ידיעות תקשורת". הוא החליף את דניאל אדלסון, שמונה לתפקיד כתב בריאות בעיתון ידיעות אחרונות. במייל שהפיץ היום לעובדים כתב ראש מערכת החדשות, אמנון מרנדה: "אני משוכנע שמינויו של אביאל יוכיח שוב שכישרון ואמביציה, כשהם משולבים בהיכרות אינטימית עם ה-DNA של ynet, מולידים עיתונות משובחת. בימים הקרובים יתחיל אביאל בחפיפה עם אביעד".

"מינויו של אביאל, מתווסף לשורת מינויים קודמים ב-ynet, שכולם באו מתוך המערכת עצמה", הוסיף מרנדה. "זהו אחד מהעקרונות החשובים ב-ynet: לעולם נשתדל לקדם קודם כול עיתונאים מתוך קאדר הצעירים והמבטיחים שלנו. למעשה, רוב התפקידים הבכירים במערכת החדשות הם של עיתונאים שצמחו בתוכנו אנו, מתפקידי עיתונאות זוטרים לתפקידים מרכזיים יותר".

ב-ynet אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully