וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 19 שנים: סגן עורך מוסף הארץ אהוד עין-גיל פורש מתפקידו

28.5.2012 / 19:10

עין-גיל ימונה לתפקיד של עורך בכיר במערכת, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. תרצה פלור תסיים גם היא את תפקידה, ותשמש כסגנית העורך במוסף ספרים של העיתון

סגן עורך מוסף הארץ אהוד עין-גיל יסיים החודש את תפקידו בתום כמעט שני עשורים, והוא ימונה לתפקיד חדש של עורך בכיר במערכת העיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתוך כך נודע כי תרצה פלור תסיים גם היא את תפקידה במוסף, לאחר שלוש שנים שבהן כיהנה כסגנית וכעורכת המשנה. פלור תשמש מעתה כסגנית העורך במוסף הספרים של העיתון.

את עין-גיל ופלור יחליפו נועה אפשטיין, מאיה לקר ונועה לימונה, והן יצטרפו למורן שריר בצוות העריכה של המוסף.

אהוד עין-גיל משמש כסגן עורך מוסף הארץ מאז הצטרף לעיתון בשנת 1993. בעבר היה עורך כתבות ב"העיר" ושימש כסגן עורך מוסף "חדשות" עד לסגירתו. לפני כשנה נערך חילוף גם בתפקיד עורך המוסף כאשר שי גולדן התפטר מהעיתון ועבר למעריב, ואת מקומו תפס מייקי דגן המשמש מאז כעורך הראשי של המוסף. עתה ימונה עין-גיל לתפקיד חדש של עורך בכיר, שיופקד על בקרת האיכות והטיפול בשגיאות – לרבות הדרכת עורכים וכתבים – ובמענה לפניות קוראים, בעיות משפטיות וצנזורה.

אפשטיין שימשה בשנתיים האחרונות כעורכת "עכבר העיר אונליין". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מערכת האתר והעיתון המודפס יאוחדו לכדי מהדורה אחת אותה יערוך עומר שוברט, והיא תפעל תחת חטיבת הדיגיטל של קבוצת הארץ בניהולו של ליאור קודנר. אפשטיין הגיעה לקבוצת הארץ מידיעות אחרונות, שם ערכה וכתבה במוספים "ממון", "7 ימים", "7 לילות" ו"זמנים מודרניים". מאיה לקר שימשה כעורכת בדסק החוץ של ynet ושל הארץ. נועה לימונה שימשה כעורכת בגלריה וככתבת במוסף.

עורך עיתון הארץ אלוף בן מסר היום במייל לעובדי העיתון: "אני מבקש להודות לאהוד ותרצה על תרומתם הרבה למוסף, ומאחל לכל העורכים הצלחה בתפקידיהם החדשים".

בהארץ אישרו את הפרטים.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully