וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לדעת": אמנון אברמוביץ - העיתונאי המעצבן בטלוויזיה

4.6.2012 / 13:41

האגודה לזכות הציבור לדעת צפויה להודיע הערב על בחירתה באברמוביץ כ"עיתונאי המעצבן ביותר בטלוויזיה" – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בשנה שעברה הוענק התואר לרזי ברקאי

"האגודה לזכות הציבור לדעת" צפויה להודיע הערב (שני) על בחירתה באמנון אברמוביץ' כ"עיתונאי המעצבן ביותר בטלוויזיה" – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. תוצאות הסקר צפויות להתפרסם במהלך האסיפה השנתית של האגודה שתתקיים הערב, והוא יחתום שלושה שבועות של הצבעות בנושא באתר האגודה.

זו השנה השנייה שבה עורכת "האגודה לזכות הציבור לדעת" את הסקר, והשנה העמידה האגודה לבחירה את העיתונאים אילנה דיין, אור הלר, יונית לוי, אמנון לוי ועודד שחר. בשנה שעברה הוענק התואר לרזי ברקאי. לפי נתוני הארגון כ-1,600 איש השתתפו השנה בסקר, כ-1,000 איש פחות מאלה שהשתתפו בו בשנה שעברה.

הסקר נקרא אמנם "העיתונאי המעצבן", אך באתר האגודה לא מובאים נימוקים לבחירה במתמודדים אלא ביקורת על עבודתם העיתונאית – לרוב מהצד הימני של המפה הפוליטית. כך למשל מובאת ביקורת על עודד שחר על כך שפקפק בתוצאות סקר שמראה כי מחצית מהישראלים מתנגדים לנסיגה מהשטחים במסגרת הסכם שלום, על אור הלר מובא קישור לאתר "לאטמה" בו הוא מכונה 'נציג בצלם וארגוני שמאל קיצוני אחרים' , על ירון לונדון מובאת תלונה משנת 2006 על שכינה את תושבי ההתנחלות יצהר "פרחחים שניסו לרצוח שוטרים", ועל יונית לוי מובא קישור לסרטון תחת הכותרת "יונית לוי מוסיפה פרשנות בסגנון אל-ג'זירה לנאום נתניהו".

בתואר יזכה הערב, כאמור, פרשן חברת החדשות של ערוץ 2 אמנון אברמוביץ'. בעמוד על שמו באתר התחרות מובא קישור לטור ביקורת שפרסם יו"ר "האגודה לזכות הציבור לדעת" אלי פולק, בעיתון "מקור ראשון" לפני כארבע שנים. "אברמוביץ כנראה לא אוהב ליכודניקים...ואף לא את ש"ס...והמתנחלים בתחתית הרשימה", כתב פולק.

אברמוביץ עצמו אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי אין בכוונתנו להגיע לטקס. "אני אסיר תודה על הפרס ומודה להם מעומק הלב", אמר. והוסיף: "אני רוצה גם לברך את שני עמיתי וסגני, יונית לוי וירון לונדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully