וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל תורג'מן נבחר לתפקיד מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט

7.6.2012 / 9:30

תורג'מן יכנס לתפקיד החל מיוני 2012 ויחליף את שגיא סטוניס המנכ"ל הפורש. בעברו שימש תורג'מן כמנהל הפיתוח העסקי של yes והוביל את פעילות האינטרנט של החברה

גל תורג'מן נבחר כמנכ"ל ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט. תורג'מן יכנס לתפקיד החל מחודש יוני 2012 ויחליף את שגיא סטוניס המנכ"ל הפורש. בעברו שימש תורג'מן כמנהל הפיתוח העסקי של yes, הוביל את פעילות האינטרנט של החברה ומילא מגוון תפקידי ניהול וייעוץ בתעשיית ההייטק.

ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט החלה לפרסם נתונים בנובמבר 2011. הוועדה מודדת את האתרים בישראל באמצעות פאנל של למעלה מ- 30,000 גולשים. חבריה מונים עשרות אתרי אינטרנט ומשרדי מדיה, ביניהם עשרת האתרים הישראלים המובילים. הוועדה הוקמה כדי למקצע את הפרסום באינטרנט בישראל באמצעות מערכת מדידה שמספקת לראשונה מידע מקיף ומהימן לקבלת החלטות עסקיות. בזמן קצר מתחילת פרסום הנתונים הפכו אלו לכלי עבודה חיוני במשרדי הפרסום ועבור מפרסמים בשוק.

גל תורג'מן המנכ"ל הנכנס מסר: "בפני הוועדה ניצבים אתגרים מורכבים, לדוגמה – ההוצאה השיווקית באינטרנט בישראל נמצאת בירידה בניגוד למגמה העולמית. הוועדה בראשותי תתרום לצמיחת שוק הפרסום באינטרנט באמצעות שכלולו ותמיכה בו במגוון כלי מדידה ומחקר, ביצירת סטנדרטים מקצועיים, שיתוף במידע למקבלי החלטות ותמיכה מקצועית במפרסמים. בנוסף, נפתח תחומי פעילות עדכניים כגון מדידת שימושי אינטרנט במכשירים ניידים ומדידת הצפייה בתכני וידיאו באינטרנט על גבי שלושת המסכים".

מרב שיפמן יו"ר הוועדה: "מעל 500 מתמודדים הגישו את מועמדותם לתפקיד המנכ"ל החדש. לאחר תהליך גיוס ממושך בחרנו בגל תורג'מן לתפקיד. אנחנו מאמינים שגל הוא האיש המתאים ביותר להעביר את הוועדה משלב הינקות לשלב הבגרות ולעמוד במטרתה המרכזית לשנות ולשכלל את שוק הפרסום באינטרנט בישראל".

שגיא סטוניס המנכ"ל היוצא מסר: "אחרי תקופה בה הוקמה הוועדה והתבססה בפעילותה הסדירה בשוק, אני שמח להעביר את השרביט הלאה ומאחל לגל הצלחה בתפקיד. זוהי הזדמנות להודות לצוות על ההזדמנות להקים גוף המאחד את כלל השחקנים בענף האינטרנט סביב עניין משותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully