וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורת: בוטל אירוע פרידה גדול ממנכ"ל הרשות השנייה

נתי טוקר

10.6.2012 / 13:10

האירוע אמור היה להתקיים ב-25 ביוני בהשתתפות של כ-250 איש ובעלות של כ-25 אלף שקל. חברי מועצה זעמו על התיזמון: תקופה שבה הטלוויזיה המסחרית כולה שרויה בקשיים

הרשות השנייה החליטה לבטל אירוע פרידה גדול שאמור היה להיערך למנכ"ל הרשות היוצא, מנשה סמירה. האירוע אמור היה להתקיים ב-29 ביוני ב"יד לשריון" בלטרון בהשתתפות של כ-250 איש, וכוללת ארוחת צהריים, קטע אמנתי ובידורי. העלות הכוללת של האירוע היתה מגיעה לכ-25 אלף שקל, מקופת הרשות השנייה. לפי מקורות ברשות, לאירוע היו אמורים להגיע פוליטיקאים, בעלי גופי השידור ועיתונאים רבים.

חברי מועצה ברשות השנייה זעמו על כוונת הרשות להוציא סכום כסף כזה, במיוחד בתקופה שבה הטלוויזיה המסחרית כולה שרויה בקשיים. "הגיעו אלי שמועות כי מדובר באירוע רב משתתפים וכי הוא כולל עיתונאים, עורכי עיתונים, חברי כנסת, בעלי משרות בשירות המדינה, עובדים בגופי השידור והזכיינים, ראשי רשויות מקומיות ועוד", כתבה חברת מועצת הרשות השנייה, ד"ר מירב אלוש לברון, להנהלת הרשות ולחברי המועצה.

עוד הוסיפה אלוש-לברון כי "בימים אלו בהם אנו עומדים בפני חלילה סגירה של ערוץ טלוויזיה בישראל בשל מחנק כלכלי בו הוא שרוי, כאשר הזכיינים חייבים כסף (רשת וערוץ עשר) למדינה, לספקים וליוצרים ומפיקים, בימים אלו בהם עולים פעם אחר פעם מצוקות חברתיות ופערים קשים בחברה הישראלית – שומה על השירות הציבורי ועל רשויות ציבוריות לנהוג בצניעות מופתית, ולחשוב פעמיים ושלוש לפני הוצאות מיותרות. בוודאי רשות ציבורית שכספה מגיע אליה מאותם זכיינים, שכאמור על צווארו של אחד מהם מוטלת חרב גדולה".

בעקבות הביקורת, שהגיעה מכיוונים נוספים במועצה, מסתמנת החלטה ברשות השנייה לבטל את האירוע ולקיים מפגש מצומצם בלבד. בהודעה שהעביר היום לחברי המועצה יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם, הוא כתב: "בהמשך לשיחתי עם איילת מצגר, הבנתי שהיא מצטרפת להצעתי, לערוך אירוע מכובד וצנוע, אליו יוזמנו מנשה, שניים-שלושה אורחים שלו, חברי מועצה, חברי ההנהלה והשר - בסך הכל כ-35 מוזמנים. במקביל, הרשות לא תיתן ידה להפקת האירוע, על כל המשתמע מכך שתוכנן בלטרון, וכן תיידע את אלה שכבר הוזמנו על החלטה זו".

מהרשות השנייה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully