וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: "שלמה שרף כתב ביקורת מבלי לצפות במשחק"

10.6.2012 / 17:02

איש יחסי הציבור ברק רום אשר עורר את הסערה: "הפרשן ישב במשך כל המשחק שורה מאחוריי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי אמש ולא ראה דקה מהמשחק". שרף: "ראיתי את המשחק באייפון"

תמונה של פרשן הספורט של "ישראל היום" שלמה שרף בהופעה של שלמה ארצי אמש בקיסריה מעוררת את זעמם של גולשים רבים ברשת. שרף פרסם היום (ראשון) טור ביקורת על משחק היורו שהתקיים אמש בין נבחרות גרמניה ופורטוגל, ומהתמונה משתמע כי ככל הנראה כלל לא צפה בו.

את התמונה צילם איש יחסי הציבור ברק רום, שבמקרה נכח לצד שרף בהופעה. "הפרשן ישב במשך כל המשחק שורה מאחוריי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי אמש ולא ראה דקה מהמשחק", כתב רום, לצד התמונה של שרף משוחח בטלפון. "יתר על כן - אני אישית הודעתי לו שגרמניה כבשה שער וניצחה. זה לא מפריע לשרף להיות חתום על טור פרשנות שבאייטם האחרון שלו מתייחס מקצועית למשחק בין השתיים".

רום סיפר כי הוא ושרף עזבו את אמפי קיסריה בחצות ורבע, ורומז כי לאור השעה המאוחרת בה הגיע לביתו – ייתכן שלא הוא כתב את טור הביקורת עליו הוא חתום. "נגיד שהגיע באחת וחצי לביתו במושב גן חיים. בשעה זו העיתון סגור כבר מזמן. מתי הוא הספיק לצפות שעתיים במשחק, לכתוב, להעביר את החומר? בארבע בבוקר? כשהעיתון על המשאית מזמן?". רום צירף, כאמור, תמונה של שרף מההופעה, שזכתה לעשרות שיתופים ומאות תגובות בפייסבוק.

שרף עצמו סירב בשיחה עם וואלה! ברנז'ה לענות על שאלות בנוגע לטור שפרסם היום, ואמר בתגובה: "ראיתי את המשחק באייפון".

מ"ישראל היום" נמסר בתגובה כי "הנושא נמצא בבירור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully