וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ישראל היום" נערכים לשידור מבזקי וידאו

11.6.2012 / 17:53

בימים אלו נערכים בחינמון לשידור מבזקי חדשות שיעלו לפלטפורמות הניו-מדיה הקיימות. גורם בעיתון: בתחילה נתמקד באקטואליה, ובהמשך נתרחב לנושאים נוספים

מחלקת הניו-מדיה החדשה שהקים ישראל היום הולכת ומתרחבת, ובימים אלו נערכים בעיתון לשידור מבזקי חדשות בווידאו ואלה יעלו לפלטפורמות הניו-מדיה של ישראל היום: אתר האינטרנט של העיתון, הערוץ ביו-טיוב, עמוד הפייסבוק ואפליקציות האייפד והאייפון. את פעילות העיתון בניו מדיה מוביל אהרון לפידות, המשמש במקביל גם כסגן עורך העיתון.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בתקופה האחרונה נערכו בעיתון אודישנים למבזקניות ומגישות חדשות, זאת לצד כתבות וידאו שנערכות בשבועות האחרונים כ"הרצה" ובשלב זה עולות לעמוד היו-טיוב של העיתון. במקביל, פועלים ב"ישראל היום" להקמת אולפני וידאו בבניין המערכת בת"א. גורם בעיתון אמר לוואלה! ברנז'ה כי תכני הווידאו יהיו בתחילה מבזקי אקטואליה וחדשות בלבד, ובהמשך יתרחבו לנושאים נוספים וכתבות מלאות.

מבין העיתונים הנפוצים בישראל וקבוצות התקשורת הגדולות, "ישראל היום" הוא היחיד שאינו מפעיל בשלב זה אתר אינטרנט אלא מציג את המהדורה המודפסת של העיתון – באינטרנט. בעיתון מתבלטים כבר זמן רב כיצד לנהל את הפעילות האינטרנטית השוטפת, והאפשרות לקמת מערכת חדשות מקוונת נבחנה בעבר אולם ירדה מהפרק. אפשרות נוספת שנבחנה בעיתון היא רכישת אתר קיים, אולם גם זו נפסלה לעת עתה וכעת מתמקד "ישראל היום" בשיתופי פעולה בתחום התוכן ובניו-מדיה.

עמוד הפייסבוק של העיתון - המוביל מבין מותגי העיתונים המודפסים

עושה רושם, כאמור, כי ב"ישראל היום" החליטו "לדלג" על הקמת האתר ולעבור ישירות לזירת הניו-מדיה, שם יש לו אחיזה טובה. לפני כחודשיים השיקו בעיתון את "המהדורה החברתית" – אפליקציית פייסבוק הדומה לזו שהשיקו העיתונים וושינגטון פוסט והוול-סטריט ז'ורנל ועד היו הצטרפו אליה יותר מ-16 אלף איש. עמוד הפייסבוק של העיתון הוא המוביל מבין מותגי העיתונים המודפסים, ובו יותר מ-190 אלף אוהדים.

"ישראל היום" משקיע מאמצים גדולים בזירת הניו-מדיה, והוא היה העיתון הראשון בישראל שעלה עם אפליקציה לאייפד. לצד אתר אינטרנט מציע העיתון גם ניוזלטר יומי, מהדורה דיגיטלית של העיתון המודפס, דף פייסבוק פופולרי וברקוד חכם שבאמצעותו מעדכן העיתון את קוראיו גם לאחר הדפסתו. עתה, כאמור, ירחיב "ישראל היום" את פעילותו גם לתחום הווידאו.

ב"ישראל היום" סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully