וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים מוסק דרש, הרשות התחייבה לגיבוי משפטי

12.6.2012 / 13:00

הבמאי ניסים מוסק, המכין כתבת פרילאנס עבור "יומן" שתעסוק בהתנהלות אגודת העיתונאים בת"א ובמנכ"ל יוסי בר-מוחא, התנה את המשך העבודה בהגנה מפני תביעות עתידיות

הבמאי הדוקומנטרי ניסים מוסק, המכין בימים אלה כתבה עבור מערכת "יומן" בערוץ הראשון שתעסוק בהתנהלות אגודת העיתונאים בתל אביב, קיבל התחייבות רשמית מרשות השידור לגיבוי משפטי במקרה של תביעה עתידית מהארגון או מהעומד בראשו יוסי בר-מוחא.

במכתב אשר שלח מוסק לעורכת התוכנית ענת שרן ושתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, מבקש הבמאי, אשר עובד עם הרשות כפרילאנסר, להסתייע בליווי משפטי צמוד. "בראיון שערכתי עם יוסי בר מוחא מנכ"ל אגודת העיתונאים הוא לא הפסיק לאיים עליי בתביעה משפטית אם הכתבה תפגע בו", כתב מוסק לעורכת "יומן". "כמו כן, איים 'להפשיט אותי ממכנסיי', כלשונו. "אי לכך אני מבקש להסתייע בליווי משפטי צמוד בהכנת הכתבה".

"אני מבקש התחייבות בכתב כי רשות השידור תישא בכל ההוצאות הנובעות משידור הכתבה, שתעלה כאמור רק לאחר אישור המחלקה המשפטית, כמו כן תישא הרשות בכל הוצאה כספית שתושת עלי במידה שאתבע", הוסיף מוסק. רכז הכתבים אדי אהרונוף, המופקד כעורך אחראי על הכתבה, ניהל בנושא זה את המשא ומתן אל מול הלשכה המשפטית.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר-מוחא התריע בפני הנהלת רשות השידור, כי אם תשודר בערוץ הראשון כתבת תחקיר "מגמתית ומשמיצה" נגדו הוא יגיש תביעה נגד מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון והנהלת הרשות. בר מוחא טוען כי מנהל חטיבת החדשות, משה נסטלבאום – הוא העומד מאחורי הכתבה שמטרתה "לבוא אתו חשבון", כך לדבריו. בעקות פנייתו הנחה מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם את נסטלבאום שלא לעסוק בכתבה ומינה את רכז הכתבים של המערכת כאחראי על הכנתה.

גורם ברשות השידור אמר לוואלה! ברנז'ה כי למרות פנייתו של בר-מוחא להנהלת רשות השידור, עבודת מערכת "יומן" על הכתבה נמשכת כסדרה. יוסי בר-מוחא בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully