וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילי קלימובסקי עוזבת את קשת

13.6.2012 / 15:57

קלימובסקי, הפורשת בתום 10 שנים בזכיינית, שימשה כמנהלת המחלקה הדוקומנטרית, וערכה בעבר את התוכניות "אמא מחליפה", "נולד לרקוד", "מועדון ארוחת הערב" ועוד

נילי קלימובסקי, עורכת תכניות בכירה בקשת ובעבר מנהלת המחלקה הדוקומנטרית פורשת מתפקידה לאחר עשור.

קלימובסקי הצטרפה לקשת בשנת 2001 בתחילת דרכו של הארגון והייתה שותפה להקמת מחלקת "קשת פורמטס". לאחר שנה עברה למחלקת התוכן בקשת ושימשה כמנהלת פיתוח במחלקת התוכניות.

בשנת 2006 מונתה לאחראית המחלקה הדוקומנטרית בזכיינית. לצד תפקיד זה, שימשה בין השנים כעורכת בכירה של פרויקטים רבים בהם: "אמא מחליפה" (עונה 3 ו-4), "נולד לרקוד", "מועדון ארוחת הערב", "אין כמו בבית" ועוד.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "נילי היא חלק מקבוצת האנשים שהחלו את דרכם יחד עם קשת. נילי צמחה יחד עם קשת למקומות רחוקים וטובים. היא עשתה כאן רבות במגוון תפקידים. לכולם היא הביאה כשרון, אהבה לטלוויזיה וטעם ייחודי ומדויק. נילי חברה שלנו, חברה טובה וותיקה ולכן העזיבה שלה מעציבה. יחד עם זאת, הרצון שלה ליצור ולכבוש אופקים חדשים מובן ומוערך. בהצלחה ולהתראות הרבה ובקרוב ובטוב".

נילי קלימובסקי מסרה: "קשת הייתה לי לבית שאיפשר לי ליצור ולגעת בתחומי עניין ותוכן רבים, הייתה לי הזכות לעבוד עם האנשים היצירתיים המוכשרים והמובילים בתחום, כעת בתום עשור, אני יוצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לאבי ניר ולכל מנהלי ואנשי קשת על עשר השנים האחרונות שהיו מאתגרות ומהנות מאין כמותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully