וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף כשר ישמש עורך "חדשות הבידור" ב-HOT

14.6.2012 / 13:32

עורך התכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט מונה לתפקיד עורך "חדשות הבידור" במקום מיטל אלון-אוליניק, שהצטרפה לרשת כעורכת בפועל של The voice, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

אסף כשר, עורך התכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט מונה לעורך "חדשות הבידור" של HOT במקום מיטל אלון-אוליניק, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלון-אוליניק צפויה להצטרף למערכת העונה השנייה של The voice כעורכת בפועל תחת דן ויצמן.

אלון-אוליניק עורכת את התכנית מאז עלתה לאוויר בתחילת שנת 2010 במקום "ערב טוב עם גיא פינס"' שעברה לערוץ 10. בעבר שימשה בתפקידים שונים ב"ערב טוב עם גיא פינס" ובין היתר הייתה עורכת כתבות ורכזת המערכת.

בטרם הצטרפה אלון-אולניק ל-HOT שימשה כעורכת בתכניות הריאליטי של ערוץ 10 "הבלוק" ו"קרב סכינים". בקיץ הקרוב היא תופיע בעונה השלישית של "TLV – עושים את תל אביב" כאשר אחד ממשתתפי הריאליטי יעבוד תחתיה בעריכת מגזין הבידור היומי.

אסף כשר, משמש כעורך התכנית "יציע העיתונות" בהגשת ניב רסקין, עמיחי שפיגלר ורון קופמן. הוא ערך בעבר את התכנית "מונדיאל ביציע" שליוותה את משחק המונדיאל בהשתתפות כוכבי "ארץ נהדרת".

כשר אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "ערוץ הספורט היה הבית השני שלי ולעיתים אף הראשון ב-11 השנים האחרונות. יצא לי להיות חלק ממשפחת הטלוויזיה המכושרת ביותר בישראל, משפחת ערוץ הספורט ואני בטוח שעוד אתגעגע".

אלון-אוליניק מסרה: "היו לי שלוש שנים מדהימות ואני אוהבת את המקום והתכנית. אתגעגע מאוד לאנשים פה, ופני לז'אנר אחר".

מנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן אמר: "אסף כשר הוא אחד מאנשי התוכן המבריקים בארץ ותרומתו לערוץ הספורט אינה נאמדת במילים. אוכל רק לומר שכל מי שיקבל אליו את כשר יזכה בנכס אמיתי. אני מאחל לו הצלחה רבה ודלתנו תמיד תהיה פתוחה בפניו".

מערוץ HOT בידור ישראלי נמסר: "מיטל ליוותה את חדשות הבידור משלב הקמתה ועוזבת לאחר כשנתיים את תפקידה כעורכת ראשית. אנו מודים למיטל מקרב לב וסמוכים ובטוחים כי כישרונו וניסיונו העשיר של אסף יתרמו רבות לחדשות הבידור ומאחלים לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully